فرهنگ و هنر

پیام تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پی درگذشت پدر شهیدان موحد دانش

کتابشناسی و مطالعات تحقیقی پیام تسلیت درگذشت پدر مرحوم موحد دانش را ارسال کرد.

به گزارش سی وی نت ، به نقل از روابط عمومی پرونده ایمنی در آزمایشگاه ، سند ایمنی و آزمایشگاه پس از مرگ اجداد متوفی علیرضا و محمدرضا موحد دانش پیام آسایش را ایجاد کردند. پیامک به شرح زیر است:

به نام خدا

ما متعلق به خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم

درگذشت مرحوم “حاج غلامحسین موحد دانش” ، پدر صبور ، متدین و انقلابی ارتش که به خاطر اعتقاد علیرضا و محمدرضا موحد دانش جان باخت ، باعث تأثیر و رنج محترم ترین مردم ایران ، خانواده شده است. از کشته شدگان و شهدا کار بی نظیر کسانی که در راه ایمان مقدس جان باختند ، همگی در همه جنبه های دفاع از آرمان انقلابی اسلام درخشان و درخشان است.

در همین حال ، شهیدان علیرضا و محمدرضا موحد دانش ، که در دامان پدری دلسوز و مادری وفادار پرورش یافته بودند ، برای دیگر درگذشتگان ، افتخار ایران اسلامی خواهد بود.

بی تردید حضور عالی شهید محمدرضا موحد دانش و فرمانده و فرمانده مقتدر شهید علیرضا موحد دانش در سطوح مختلف فرماندهی و هدایت قهرمانان مسلمان و درخشش درخشان مشهور جنگ خیر علیه بدی که ریشه در آموزه ها دارد این والدین معتقد به اسلام واقعی هستند.

آرشیوها و تحقیقات کتاب مقدس به این پدر داغدیده آرامش را برای خانواده های داغدیده موحد دانش و دیگر بستگان ارائه می دهد. جزیل از او مراقبت می کند.

امید است خداوند در ایام اندوه و اندوه خداوند ، روح پاک او را به عنوان مهمان به سفره حضرت سیدالشهدا (ع) بازگرداند و او را تربیت کند.

اسناد و سایت آزمایش سپاه.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا