ورزش

پوکر پرسپولیس در سوپرجام – سی وی نت

به گفته یک شرکت رسانه ای آنلاین؛ دو تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتور در مسابقات فوتبال ایران از ساعت 19:50 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

پرسپولیس بازی را تهاجمی تر از حریف آغاز کرد و سعی داشت با فرار از جناحین ، خصوصاً از چپ ، دروازه دشمن را تهدید کند. اولین لحظه وحشتناک بازی در دقیقه 10 اتفاق افتاد ، زمانی که ترابی با یک سانترال فوق العاده روی بازیکن از سمت چپ فرار کرد که توسط مدافعان تراکتور مهار شد. در دقیقه 16 و به دلیل خطای مدافع و دروازه بان پرسپولیس ، تراکتور می توانست گل را بدهد اما فرار نریمان جهان با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد این نوراللهی بود که اخباری را با سلاح کمری تهدید کرد اما دروازه بان توپ را به کرنر فرستاد.

بعد از این توپ ، این بازیکنان تراکتور بودند که در چند دقیقه توپ را در اختیار گرفتند و در دقیقه 22 توانستند به گل برسند ، اما توپ قدرتمند بوهمدان تهدید را پاس داد. این بازی بین نیمه اول با سرعت بالایی برگزار می شد و دو تیم همیشه در محوطه جریمه با یکدیگر روبرو می شدند اما مواظب نبود که امتیاز نهایی مانع از این وضعیت شود.

وقتی داور در دقیقه 30 به دلیل آتش سوزی به هر دو تیم استراحت داد ، بازی آرام بود و بازی کند شد.

در 15 دقیقه پایانی نیمه اول توپ در اختیار تیم گل محمدی بود اما پرسپولیس علی رغم نزدیک شدن به محوطه جریمه تراکتورسازی نتوانست با گلزنی و گلزنی یک فرصت چشمگیر در قصد تراکتور برای متوقف کردن بازی ایجاد کند. .

نیمه دوم

نیمه دوم با شروع نیمه اول با رسول خطیبی به شاگردانش تأکید کرد که هدف اول آنها گل نخوردن است. بنابراین ، یک دفاع با اشتباه کوچک نیمه اول تا دقیقه 61 ادامه داشت ، امید عالیشاه توپ را در وسط زمین به تراکتور سپرد و توپ را به پشت ضربه پنالتی فرستاد عیسی الکثیر ، که پس از پاس دادن وارد زمین شد بهترین دوستش ، او با استفاده از یک تکنولوژی کار در تراکتور را باز کرد.

سپس تراکتور از قفل ایمنی بیرون آمد و شروع به تلاش برای رسیدن به اندازه کرد. این اتفاق دروازه پرسپولیس را باز کرد تا مهمان تبریز را در برابر حمله به دروازه تهدید کند.

در شرایطی که تراکتور سعی کرد گل تساوی را به ثمر برساند ، در دقیقه 78 مهدی تیکدری با سعید آقایی خطا کرد که علی صفائی بلافاصله به دلیل ریختن آب سرد روی هم تیمی هایش از زمین اخراج شد. با این وجود تبریزی ها متوقف نشدند و حمله ای را روی دروازه سرخپوشان انجام دادند اما آنها نتوانستند به آن هدف برسند.

سیامک نعمتی که به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف راست به پایان بازی رسید ، بعد از 90 دقیقه مصدوم شد و بازی به مدت شش دقیقه طولانی شد ، جای خود را به علی شجاعی داد.

256 251

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا