ورزش

پوکرپولیس! – سی وی نت

بسته به شرکت رسانه آنلاین. در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر ، دو تیم پرسپولیس و نفس مسجد سلیمان با مربیگری سید رضا مهدوی به رقابت پرداختند و این مسابقه توسط دانش آموزان یحیی گل محمدی بدست آمد.

در دقیقه سوم ، سیامک نعمتی توپ را به بشار رسن ارسال کرد ، این بازیکن با ضربه سر احمد گوهاری از روی ضربه سر قرار گرفت و توپ به بیرون رفت.

در دقیقه نهم ، در یک دور ، توپ به مجید ایدی رسید و دروازه پرسپولیس را در محوطه جریمه به ثمر رساند و موقعیت خطرناکی را برای گلزنی نفتی ها رقم زد ، اما جایی دیگر نیامده است.

در دقیقه 25 ، حسین ابراهیمی توپ را به احمد الجبوری ارسال کرد و الجبوری یک حلقه به رادوسویچ فرستاد که او را به دور او می چرخاند که این امر از یک واکنش زیبا از دروازه بان پرسپولیس به وجود آمده است.

در طی 30 دقیقه ، این شورش به دلیل آتش سوزی دو دقیقه به بازیکنان این تیم داد.

در دقیقه 37 ، مهدی عبدی ، بازیکن پرسپولیس ، برای نخستین بار خطای خطای حسین ابراهیمی را دریافت کرد.

در دقیقه 39 و با ضربه مهدی شیری از سمت راست با ضربات ایستگاهی ، علی علیپور نهمین گل این فصل را به ثمر رساند تا یک ضربه سر به ثمر برسد تا تیم گلمحمدی بتواند توسط حریف مقابل یک هدف.

سرانجام این بازی در نیمه اول با یک نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم

در دقیقه 46 پرسپولیس به بیرون رفت و شوت کم داشت و پس از آن علی علیپور توپ بزرگی را به سمت دروازه ناف ارسال کرد که این گل توسط نافیتی گهاری گوهاری به ثمر رسید.

در دقیقه 57 ، مهدی عبدی با یک پاس عمقی از بشار رسن ، یک گلر ناف با یک گل خوب داشت ، سرانجام بازیکن پرسپولیس گل دوم تیم خود را به ثمر رساند.

در دقیقه 69 ، حسین ابراهیمی وقتی توپ را به دست سیدجلال حسینی وارد کرد ، توپ را به محوطه جریمه ارسال کرد و تیرانداز او آنها را در حمایت از نفیس مجازات کرد.

حسین ابراهیمی توپ را در میانه دروازه ارسال کرد و با وجود توپ که به پای رادوویچ برخورد کرد ، مقابل پرسپولیس یک گل به ثمر رساند و شاگردان تارتار تنها یک گل به ثمر رساندند.

در دقیقه 77 این مبدل به دلیل آتش سوزی دو دقیقه ای به بازیکنان تیم داد.

در دقیقه 79 با یک ضربه آزاد توپ Nafti را به سمت دروازه فرستاد اما از سمت سر دروازه تیم ، توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 84 بازی به دلیل مصدومیت کنعانی ها به طور موقت به حالت تعلیق درآمد.

در دقیقه 87 ، توپ به سمت دروازه پرسپولیس ارسال شد كه مهاجم مسجد سلیمان نفت در محوطه جریمه شلیك كرد و بازیکنان نفت هم اعتراض شدیدی به این بازیکن داشتند.

نکته قابل توجه مبادله لباس روغن بین این دو بود. از آنجا که هیچ لباسی نداشتند ، پوشاک دیگری با تصویر روی آن پوشیدند.

256 251

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا