حوادث

پلیس بر رعایت ارزشهای اسلامی و سلامت فردی و اجتماعی در ماه رمضان تأکید می کند

آفتاب نیوز:

در بیانیه ای که روز پنجشنبه منتشر شد ، پلیس جمهوری اسلامی ایران ماه رمضان را به مناسبت تلاوت قرآن کریم و ماه دعاها و استغاثه ، ماه تزکیه و رشد خود تبریک گفت و بر اهمیت احترام و تعظیم در برابر مناسک اسلامی تأکید کرد. وی تصریح کرد: برخی از کارها برای حفاظت از حرمت ماه مبارک رمضان در اماکن عمومی انجام می شود.

براساس وب سایت خبری پلیس ، 5 نفر برای تقویت خودکنترلی و گسترش ارزشهای اخلاقی و همچنین اجرای یک برنامه هوشمندانه مسافت اجتماعی و برش دادن زنجیره انتقال تاج و احترام به حرمت این ماه ، 5 روزه از هر تظاهرات روزه می گیرند و از غذای سرد از هر تظاهرات استفاده می کنند. . یا از پارک های گرم ، استراحتگاه ها ، اماکن عمومی خودداری کنید.

پلیس بر رعایت ارزشهای اسلامی و سلامت فردی و اجتماعی در ماه رمضان تأکید می کند

اگر مراکز اسکان و پذیرش و سایر موسسات پرخطر دارای پروانه ای در برابر پروتکل های بهداشتی صادر شده توسط ستاد کنترل بیماریهای تاج ملی باشند ، ممکن است اپراتورهای مراکز پذیرش ، پایانه های مسافری ، فرودگاه ها ، ایستگاه های راه آهن و بیمارستانها درخواست کنند. خدمت به مسافران و افراد با بهانه های مذهبی ، با رعایت موازین بهداشتی و محرومیت های اجتماعی و با اخذ مجوز از مراجع ذیربط و ادامه فعالیت های اسلامی و با پوشاندن کرسی های آنان به گونه ای که روزه نماند.

پیش بینی می شود هموطنان ، به ویژه رانندگان حمل و نقل عمومی ، با ناشتا بودن و استفاده از دخانیات در خودرو ، و با رعایت توصیه های بهداشتی و به طور مداوم ضد عفونی کننده اتومبیل ، باعث ایجاد آلودگی صوتی شوند.

اگر ستاد ملی ضد بیماری Corona افتتاح مراکز پذیرش واقعی و مجازی را تأیید کند ، فعالیت این اماکن تنها در ساعات روزه (از تماس صبحگاهی تا نماز عصر) انجام می شود ، فقط وعده های غذایی سرد و باز ارائه می شود. تهیه یک غذای گرم یک ساعت قبل از تماس صبحگاهی برای نماز جایز است.

مشخص است که مسئولیت عدم رعایت اطلاعیه های ستاد ملی بیماری های تاج و موارد دیگر ذکر شده بر عهده مسئولان و نگهبانان اماکن مربوط است.

نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ایران از همکاری شرافتمندان جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرده و بر رعایت ادبیات اسلامی (حجاب ، جلوگیری از کشف لباس غیر سنتی) و اصول بهداشت شخصی و اجتماعی در کلیه واحدهای صنفی و اماکن عمومی تأکید کردند.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا