حوادث

«پلاک تاریخی» برای خودروهای بالای ۳۰ سال

گشت و گذار با خودرو اعلام شد: دارندگان خودروهایی با حداقل 30 سال سابقه که از سلامت و تندرستی برخوردار هستند، می توانند برای دریافت پلاک اقدام کنند.

به گزارش سی وی نت، به نقل از روابط عمومی انجمن گردشگری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، اردشیر درویشی – رئیس تور گردشگری و اتومبیلرانی – به تشریح نقش گروهی برای شناسایی و ایمنی سابقه خودرو در گذشته پرداخت. هفت ماه. وی با بیان اینکه ایمنی واقعی خودرو تمام تلاش خود را برای حفظ این بخش از فرهنگ و صنعت بومی کرده است، گفت: این خودروی 30 ساله بالا رفت و برای بازرسی و صدور شناسنامه ثبت نام کرد.

وی افزود: از این تعداد خودروهای ثبت نامی، پس از بررسی های ویژه توسط کارشناس پلیس راهور ناجا، تیم شناسایی و ایمنی خودروهای تاریخی توسط نمایندگان انجمن جهانگردی و اتومبیلرانی، 45 خودرو از سوی رئیس جمهور واجد شرایط تشخیص داده شدند. دستورالعمل ها. دستورالعمل ها و بازرسی. پلیس راهور را برای گرفتن مجوز آوردند.

درویشی به کار صدور شناسنامه و پلاک تاریخی برای نگهداری خودروهای قدیمی و قدیمی اشاره کرد و گفت: در بازه زمانی فروردین تا مهرماه سال 1400 برای 45 خودرو سند سابقه صادر شد تا از تخریب و فراموشی این خودرو جلوگیری شود. میراث. گذشته

وی صدور مجوز خروج برای خودرو را یکی از وظایف تیم شناسایی و حفظ سابقه خودرو طی یک سال دانست و گفت: با توجه به کار این شرکت در سال 1400 مجوز مرخصی موقت برای چنین 898. وسایل نقلیه. e bupula ya.

درویشی به اعضای انجمن جهانگردی و اتومبیلرانی و گروهی برای شناسایی و ایمنی خودروهای تاریخی اشاره کرد و افزود: در 31 منطقه کشور تاریخ ساز نشوید، کار این کمیته هاست که مشتاقانه رسیدگی و رسیدگی می کنند. با برگزاری همایش ها، نمایشگاه ها، همایش ها و گردهمایی ها با کمک حامیان داخلی از خودروی کلاسیک مراقبت کنید یا به نوعی ببینید.

به گفته مدیر پارکینگ انجمن جهانگردی و اتومبیلرانی، دارندگان خودرو با حداقل 30 سال سابقه سلامت جسمی و روحی می توانند برای ثبت نام خودرو در تاریخ به سایت www.taci.ir مراجعه کنند. سیستم پلاک.

بر اساس مصوبه هیات وزیران، در اردیبهشت 1389، قانون شناسایی و ایمنی خودروهای تاریخی به تصویب رسید (بازبینی 17 شهریور 1395). سفر و دست به عنوان رئیس، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت ورزش و جوانان (فدراسیون موتورسواری)، معاونت راهنمایی و رانندگی جمهوری اسلامی ایران، وزارت صنعت، معدن و تجارت و انجمن جهانگردی و اتومبیلرانی اسلام. جمهوری ایران تاسیس شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا