ورزش

پرسپولیس کجایی؟ دقیقا کجایی؟!

مستقر در سی وی نت؛ پرسپولیس در شرایطی یک لیوان ارزشمند را از دست داد که ممکن بود اگر او کمی کنترل می کرد یا خوب می گفت ، کار اشتباهی نمی کرد ، حالا با او یک اسم مهم است ، اما در رقابت است که می تواند برنده شود حریف او در زمینه فوتبال برنده شد. برای برنده شدن. مرگ پرسپولیس برای تیم گل محمدی فاجعه بود که باعث آسیب دیدگی دردناک سرخپوشان و اعضای این تیم شد.

56

بار معنوی برای پرسپولیس

اگرچه حضور پرسپولیس در دومی به دلیل تجهیزات فوتبال ما از نظر نرم افزاری ، سخت افزاری و بی کفایتی اتفاق خوبی برای تیم فوتبال ایران بود ، اما وقتی پرسپولیس به پایان رسید مشکل روانی بزرگی برای این تیم ها بود. ، بازیکنان ، کارکنان و کارکنان مدیریت مدیریت شده در مورد این موضوع تلخی پیروزی را برای پرسپولیسی ها حتی بدتر کردند ، اما اکنون ، با وجود گذشت حدود 2 هفته از این رویداد ، نتایج ادامه دارد.

2 تساوی برای آخرین آسیایی

پرسپولیس پس از سوت پایان بازی خود را در شرایط کم و شاید کمی خسته ادامه داد ، جایی که در قائمشهر در زمین کم و بدون شکست برابر نساجی مازندران بازی می کرد ، بازی که در آن ، n “اگرچه پرسپولیس توپ های زیادی داشت ، در پایان در آخرین لحظه ، او به تساوی رسید تا پرسپولیسی ها بدون نشان به تهران برگردند ، جایی که آنها در مقابل ذوب آهن ، پرسپولیس بازی کردند ، با نشان دادن دو عملکرد متفاوت در نیمه هر دو ، در خستگی و فشار روحی و روانی در پاها آشکار می شوند. بازیکنان چنان تحت تأثیر قرار گرفتند که سرانجام پرسپولیس پیروزی تساوی را معکوس کرد!

آیا پرسپولیس سردرد دارد؟

در چنین شرایطی شایعاتی وجود دارد که مشکل اصلی پرسپولیس بعد از فینال یک مشکل روحی و روانی بوده و فشار ناشی از این بازی به سطح بالایی رسیده است که به اعتقاد برخی از کارشناسان فوتبال و اهالی فوتبال پرسپولیس همچنان پابرجاست. این آخرین باری بود که بازیکنان این تیم نتوانستند با شکست در رقابت کنار بیایند و برخی از این گفته فراتر رفتند و متقاعد شدند که پرسپولیس دیگر نیازی به انگیزه برای ادامه لیگ ندارد!

پرسپولیس یحیی شوک را می خواهد!

به نظر می رسد پرسپولیس برای خلاص شدن از شر شرایط فعلی به وحشت احتیاج داشته است ، آزار و شکنجه خوبی که می توانست باعث شود توجه پرسپولیسی ها آخرین بازی و نتیجه ای را که به نمایش گذاشته شده بود از بین ببرد ، اما مطمئناً این وحشت ترسناک خواهد بود. . قادر است آخرین محرک را به تیم تبدیل کند تا این تیم بتواند از آن استفاده کند تا با یک توپ معمولی به روز عادی برگردد.

ناصر ابراهیمی: پرسپولیسی ها ضعیف هستند!

ناصر ابراهیمی در بحث درباره وضعیت پرسپولیس به نکته مهمی اشاره کرد و به نوعی برای تجزیه و تحلیل مشکلات پرسپولیس در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر جمله جالبی را بیان کرد.

مدیر اسبق پرسپولیس گفت: سرخپوشان پس از سقوط در پایان جام ملت های آسیا پیروز نشده اند: افسردگی در چهره همه بازیکنان است و خودنمایی می کند. همه ما امیدوار بودیم که پرسپولیس این بار قهرمان جام ملت های آسیا شود ، اما اینطور نشد. تیم ایران در پایان سال باخت ، این چیز جدیدی نیست. ما حتی در زمان کیروش هم نمی توانستیم قهرمان آسیا شویم. عدم رقابت در آسیا روحیه بازیکنان و چهره مربیان را تحت تأثیر قرار داده است. پیوند تیم با این شرایط دشوار است ، اما با چند بازی و نتایج خوب ، این شرایط بهتر می شود.

امیر حاج رضایی: بهبود زخمهایی که پرسپولیس در دوحه برداشته است زمان می برد / هواداران کار درستی هستند

حاج رضایی 8

یک کارشناس فوتبال ایران شرایط فعلی پرسپولیس و شرایطی را که پس از سوت پایان در این تیم وجود داشت شرح داد.

امیر حاج رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری سی وی نت درباره اوضاع پرسپولیس گفت: با این حال ، در توپ ها ، برخی از شکستگی ها با شکستگی های شکافدار متفاوت است. در فوتبال پیروزی و پیروزی دوقلو است اما همانطور که گفتم برخی از پیروزی ها با پیروزی های معمولی متفاوت است. پرچم مسی بارسا در جریان پیروزی 8-2 مقابل بایرن بازتاب یافت و گفت: “ما باز هم شکست خوردیم اما باخت ممکن بود. وقتی مسی در سطح فوتبال بازیکنی به آن بزرگی بود ، بدن به وضوح متقاعد شده است که این پیروزی های نادر در فوتبال می تواند عواقب معنوی به همراه داشته باشد و مرگ پرسپولیس در آسیا یکی از پیروزی های نادر بود.

وی در ادامه تأکید کرد: برخی از شکستگی ها به طور طبیعی شکسته نمی شوند و بهبودی آنها زمان بر است. برای بهبود عواقب آسیب دیدگی پرسپولیس در دوحه زمان لازم است و باید به تیم فرصت داد تا بهبود یابد.

حاج رضایی گفت: البته اختلالات روانی یکی از دلایل ناکامی پرسپولیس در بازی اخیر وی است ، قسمت دیگر مربوط به این واقعیت است که کادر فنی این تیم در برابر فعالیت های انسانی باز نیست ، همه این موارد مورد ویژه ای برای پرسپولیس ساخته است.

یک کارشناس بازی ادامه می دهد کسانی که روانشناس ایرانی بازی نمی کنند: این در فوتبال ایران کمی اتفاق می افتد و اگر در برخی از باشگاه ها مشاورانی در این مورد ببینیم ، آنها مشاوران نیمه وقت هستند یا فقط در مواقع بحرانی کار می کنند.

حاج رضایی افزود: اگر توپ را ترک کنیم و بخواهیم درباره روانشناسی صحبت کنیم ، باید خاطرنشان کنم که پزشکان معتقدند که می توان از آن برای درمان مشکلات جسمی یا پزشکی یا زیبایی (جراحی جراحی) استفاده کرد ، اما مشکلات روحی و روانی وجود دارد. حل آن خیلی پیچیده است. برای تشخیص و درمان مشکل ، زمان بر است و به تکنیک های خاصی نیاز دارد. در گذشته ، روز جهانی فوتبال بر سه حوزه استراتژی ، ساختار و سلامت متمرکز بوده است ، اما اخیراً آموزش هوش به این سه حوزه افزوده شده است که این مسئله بسیار مهم است. من معتقدم پرسپولیسی ها نگران مشکلات روحی و روانی هستند ، اما بدون شک حل این مشکل زمان زیادی می برد و بلافاصله اتفاق نمی افتد. یک روانشناس نمی تواند چنین مشکلاتی را در کوتاه مدت حل کند.

وی در پایان گفت: به نظر من گل محمدی قسمت های مختلف تیمش را می شناخت و توانست این مسئله را به تدریج با پرسپولیس حل کند. آنچه من فکر می کنم این است که هواداران این تیم باید شرایط موجود را درک کنند. در همین حال ، انتظارات از پرسپولیس به عنوان یک تیم در 4 سال گذشته 4 عنوان کسب کرده و توانسته است در سه سال دو بار به عنوان دوم برسد ، افزایش یافته و موضوع فشار بیشتری بر آنها دارد. بنابراین هواداران این تیم شرایط را درک می کنند و فرصتی دیگر به این تیم می دهند. ذهن پرسپولیس بعد از این جام از بین رفته و مرمت آن زمان بر است. به نظر من فوتبال بازی سختی است. از خارج ، پول و شهرت ، اما هیچ جنبه دیگری از جمله مشکل این چینی ها وجود ندارد. با این توضیحات ، طرفداران این گروه باید از نظر مثبت به وضعیت اعضای خود نگاه کنند. 5

دکمه بازگشت به بالا