ورزش

پرسپولیس دشمن قسم‌خورده زیاد دارد

رسالت:

“یحیی گل محمدی” در مصاحبه ای افزود: پس از بازگشت این تیم از لیگ قهرمانان آسیا در قطر ، تا به امروز ، برخی از افراد محلی یا غیر بومی به این تیم منتقل شده اند. بخشی به این دلیل که آنها نمی خواهند پرسپولیس برنده شود و این کلمه ای است که کلمه به ما نشان داده است.

وی ادامه داد: “در چنین شرایطی بازیکنان به فینال و دست خالی ، تعقیب و گریز و مشکلات زیادی می رسند. البته از طریق اتصال ما به آسیای نهایی رسیدیم. موفقیت در این مسیر تلاش بازیکنان و البته حمایت هواداران است.

گل محمدی افزود: “متأسفانه در شرایط فعلی برخی افراد فشار بیشتری به بازیکنان وارد می کنند و همه کارها را به روشی مانند قرار دادن بازیکنان مقابل بازیکنان انجام می دهند ، اما من من هواداران را به هوشیاری تشویق می کنم و اطمینان حاصل کنم که کادر فنی و بازیکنان پرشور پرسپولیس جان خود را در ارتقا یک تیم فدا می کنند.

وی در صحبت با سرخپوشان که پایتخت را دیدند گفت: هواداران عزیز به عنوان یک تیم می خواهم اعتمادشان را به بازیکنان از دست ندهند ، زیرا رسیدن به خط پایان امکان پذیر نیست. بدون آنها. “

به گفته گل محمدی ، بازیکنان پرسپولیس نه تنها تاریخی بودند ، بلکه نسبت به پرسپولیس و مردمش اشتیاق ، تعصب و عشق نشان می دادند.

وی گفت: در واقع همه دیدند که بازیکنان با تمام وجود بازی می کنند و از این طریق مشکلی برای قرار دادن سرشان مقابل توپ وجود ندارد و در پایان بازی برخی از آنها نمی توانند راه بروند. . بنابراین ، ما باید این بازیکنان را درک کنیم و مراقب باشیم فاصله ای بین تیم ها و دیگران ایجاد نکنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد تقسیم بندی بسیاری از بازیکنان پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالات اظهار داشت: اگرچه من حدود چهار ماه پیش در مورد تمدید و حمایت از بازیکنان به این باشگاه گفتم ، اما متأسفانه همه چیز به تعویق افتاد. برای روزهای گذشته و اکنون آن گذشته است.

گل محمدی با بیان اینکه حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد ، افزود: ikpeazụ در پایان ، دو بازیکن خوب 2 تیم را ترک کردند و هنوز نقش دیگری مشخص نبود. به طور خلاصه ، باید بگویم که ادامه احترام به بازیکنان و تعامل با آنها شکست خورده است ، جایی که کار موفقیت آمیز خواهد بود.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد شجاع خلیل زاده گفت: دو ماه پیش ، شجاع چندین بار برای عقد قراردادش به این باشگاه رفت اما او را جدی نگرفتند و این باعث ناراحتی و اضطراب در دوحه قطر شد و گفت كه این باشگاه به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نخواهد داد. “

وی ادامه داد: اخیراً جو شدید علیه وی و برخی مشاغل و مصاحبه ها او را آزار داده است. او اعتماد به نفس ، جوان ، عصبی و تقریباً خسته بود ، و سرانجام تصمیم گرفت ، باشگاه سعی کرد مشکل او را برطرف کند که وقت آن فرا رسید.

“بعد از لیگ قهرمانان آسیا ، بازیکنان فکر می کردند که وعده ها عملی خواهد شد” ، بازیکنان به پرداخت پول اعتماد کردند و البته این حق آنها بود که مشکلات قراردادی خود را دنبال کنند. “

گل محمدی افزود: مجموع بسیاری از قراردادهای بازیکنان پرسپولیس یک چهارم قرارداد بازیکنان بدون هیچ احترامی است. حداقل وظیفه بازیکنان این است که به سرعت قرارداد خود را حل کرده و تعهدات پرداختی باشگاه را انجام دهند. ما هفت بازیکن جدید گرفتیم که بعضی از آنها هنوز درصدی دریافت نکرده اند.

مدیر پرسپولیس گفت: هیچ یک از آنها هنگام معرفی خود به این باشگاه یا رفتن به تمرین ، هیچ پولی دریافت نکردند و از سر عشق به پرسپولیس و احترام من به قول هایی که مسئولان به آنها داده اند احترام می گذارم و آنها به جلسه آموزش رفتند. ” دیروز ، من یک یا دو بازی درخواست کردم و فهمیدم که آنها هنوز ریال دریافت نکرده اند. من شرمنده هستم از بازیکنانی که اخیراً در پوکر و اسلات هایی که علیه آنها روبرو شده اند برنده شده اند یا بچه های جدیدی که بعضی از آنها کمی دریافت نکرده اند یا دریافت نکرده اند ، شرمنده هستم.

وی خاطرنشان کرد: آیا هیچ یک از این کلمات مطرح شده است تا هواداران بدانند تا بتوانند از آنها تشکر کنند؟ نه برای تاریخ سازی در تیم Epic به روش های مختلف از بازیکنان جاسوسی کنید. ر اگر من از بازیکنان دفاع نکنم ، چه کسی از آنها دفاع می کند؟ صبر بازیکنان گذشته با برخی مشکلات یا ورود تازه واردان به پرسپولیس فقط به دلیل احترامی بود که برای این لباس قائل بودند و لطفی که به من داشتند.

گل محمدی گفت: من از همه آنها به خاطر کار خوب و صبرشان تشکر می کنم و نمی خواهم بیشتر بدانم اما مهلت انتقال چهار میلیارد تومانی برای گرفتن بازیکن باید طول بکشد اما در عمل این اتفاق نمی افتد و بازیکنان ما هنوز مشکل دارند نفس. ” دارند.

به گفته وی ، این حداقل هزینه برای امضای نقل و انتقالات است ، اگر مشکل مالی وجود داشته باشد ، باید حداقل به بازیکنان احترام گذاشته شود و طوری رفتار نکنند که فرصت خلاف باشد هکتار این مشکلات و همچنین کارهایی که افراد مسن با آن روبرو می شوند و با آن زندگی می کنند باید در اسرع وقت حل شوند.

وی افزود: “ورزشكاران مشكلی دارند اما آنها به قول هایی كه داده اند كه حق پرداخت هزینه خدمات خود را دارند اعتماد كرده و این حداقل مبلغی است كه جماعت می تواند برای آنها انجام دهد.”

وی در صحبت با فوتبالیست ها گفت: “من می خواهم آنها هوشمند باشند زیرا برخی از بازیکنان برنامه ریزی شده سعی دارند هوا را علیه بازیکنان منفجر کنند و سرزنش را به گردن آنها بیندازند.” این بازیکنان چنان سخت و مشتاقانه کار کرده اند که تاریخ آنها هرگز فراموش نخواهد شد.

گل محمدی در پایان گفت: چنین شرایطی در برابر بازیکنان خوب نیست اما اکنون باید همدلی و همبستگی بیشتری نسبت به قبل داشته باشیم و باید اختلاف کمی بین بازیکنان وجود داشته باشد فوتبال ، بازیکنان و کادر فنی. ” من می خواهم از زحمات و همکاری شما در انعقاد قرارداد تشکر کنم و از مدیریت می خواهم در برخی از حوادث مداخله کند و اجازه ندهد تیم خراب شود.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا