فرهنگ و هنر

پخش مراسم پایانی جایزه «جلال» از شبکه ۴

دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه ادبی “جلال آل احمد” اعلام کرد که مراسم اختتامیه این جایزه در هفته اول دسامبر برگزار می شود و در شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش سی وی نت ، به نقل از روابط عمومی کتاب و خانه ادبیات ایران ، مصطفی جلالی دبیرکل سیزدهمین جایزه ادبی “جلال آل احمد” روند ساخت مراسم اختتامیه این کتاب را تشریح کرد و گفت: “ما برای انجام یک برنامه خاتمه دو راه را دنبال نکنید “؛ ابتدا ، ما برنامه ریزی کردیم که این رویداد را در سالن بزرگ برگزار کنیم و در حضور تعداد زیادی از افراد منتخب و مناسب ، تبلیغ کنندگان می توانند این برنامه را از سیستم عامل های داده شده دنبال کنند.

وی ادامه داد: “این تصمیم در نامه ای به مقر ویروس ملی کرونا اعلام شد ، اما ما مجاز به انجام این روش به صورت کوچک نیستیم ، بنابراین ما این روش را برای پیروی از رهنمودهای پزشکی بیماری انتخاب کرده ایم. کرونا باعث مهمان و سلامتی مهمانان شد. ” خسته شدیم

جلالی با اعلام اینکه برگزاری مراسم اختتامیه در یک برنامه تلویزیونی یکی دیگر از راه های برگزاری مراسم اختتامیه جایزه ادبی جلال آل احمد است ، گفت: “هماهنگی های لازم در شبکه چهار سیما برای ضبط این رویداد انجام شده است و ما منتظر روز و ساعت “. ما را از پوشش رسانه ای این برنامه به صورت آنلاین مطلع کنید.

سیزدهمین دبیرکل جایزه ادبی جلال آل احمد افزود: “پیش بینی می شود در هفته اول ژانویه بتوانیم مراسم اختتامیه جایزه ادبی جلال آل احمد را از طریق شبکه چهار سیما گسترش دهیم. ”

جلالی درباره حضور برندگان و مستحقین در مراسم اختتامیه جایزه ادبی جلال آل احمد اظهار داشت: برندگان و مستحقین از طریق تماس تلفنی یا سایر کانالهای آنلاین در مراسم اختتامیه حضور خواهند داشت.

وی افزود: “این سند ما را ملزم به برگزاری برنامه های مناسب می کند ، اما وضعیت ارتباط اجتماعی با عفونت ویروس کرونا دارد و نیاز به بررسی سلامت م ofسسه ملی ضد کرونا ما را مجبور به انجام مراسم اختتامیه می کند. ‘راه های دیگر. ” خواننده باشید

جلالی افزود: در شب چهلمین سالگرد آغاز جنگ ، دوازدهمین بالاترین گزارش تاریخی و کتاب مقدس انتخاب و به عنوان نسخه ویژه سیزدهمین جایزه ادبی جلال آل احمد توسط قضات و روزنامه نگاران. با برندگان این بخش تلفنی یا آنلاین مصاحبه می شود.

وی در پایان گفت: نامزدهای سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد در چهار دسته “داستان بلند و رمان” ، “مجموعه داستان کوتاه” ، “نقد ادبی” و مستند. به آنها یک شماره حساب داده می شود و یک جایزه تشکر از طرف جایزه ادبی جلال آل احمد برای آنها ارسال می شود.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا