حوادث

پایان خوشگذرانی‌های زن و مرد جوان با پول تقلبی در نازی‌آباد

یک زن و مرد به جرم خرید و تهیه بودجه از تراولهای تقلبی در بازار نازی آباد دستگیر شدند.

بر اساس سی وی نت ، با تماس چندین مشتری در بازار نازی آباد و اعلام كرد كه زن و مردی از طریق مسافرت و جستجوهای جعلی میلیون ها دلار از آنها خریده اند ، پلیس نازی آباد بلافاصله وارد شد و یك كودك را پیدا كرد یک مرد جوان و یک زن جوان پول زیادی دادند. امدادگران میلیون ها لباس از بازرگانان خریداری و فرار کردند.

سپس این افراد به پلیس فراخوانده شدند و تحقیقات در این زمینه آغاز شد. به آنها گفته شد در صورت مشاهده مجدد پلیس با پلیس تماس بگیرند. مدتی بعد ، یک تاجر با پلیس تماس گرفت و خبر داد که زن و مرد در یک فروشگاه لباس هستند ، کلانتری بلافاصله وارد شد و مردان را دستگیر و به کلانتری برد.

این افراد همچنین در آن زمان که از هزینه های جعلی غربالگری محروم بودند ، مورد غربالگری قرار گرفتند. در بازجویی از پلیس ، آنها اعتراف کردند که کالاهای خود را با پول جعلی خریداری کرده اند و اعلام کرده اند که از اواخر ماه اکتبر ، هر شب در فروشگاه محلی لباس ، لوازم آرایشی و … خریداری می کنند. بازار نازی آباد از پول جعلی استفاده می کند و این اقلام را می فروشد. آنها در سایت های خرید آنلاین با قیمت پایین به فروش می رسند.

زن و مرد همچنین اعتراف کردند که این پول را با قیمت کمتری نسبت به یکی از شهرهای غربی کشور خریداری کرده اند که توسط پلیس ویژه در دست بررسی است.

در حمایت از این اطلاعات ، رسانه پلیس فاش کرده است که شش مظنون در حال حاضر شناسایی شده اند و متهم با صدور قرار قانونی برای ادامه تحقیقات به دفتر وکیل دادگستری فرستاده شده است.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا