کسب و کار ایرانی

پاکسازی پوست چرب با دستگاه

معمولاً پس از معاینه پوست توسط پزشک یا متخصص پوست معتبر، برای انجام کارهایی مانند خشک کردن، پاکسازی و به حداقل رساندن منافذ پوست، مرطوب کردن پوست و … به دستگاه های خاصی نیاز خواهید داشت. پاکسازی پوست صورت را با بیان موارد مصرف آن معرفی می کنیم.

امواج بلند

میکرومتر یکی از قابل اعتمادترین ابزارها در مراقبت از پوست است که برای بهبود گردش خون، لایه برداری پوست و سفت کردن پوست استفاده می شود. این ابزار در مرحله نهایی پاکسازی صورت افراد مبتلا به آکنه و جوش برای جلوگیری از انتشار آلودگی های صورت و آسیب های باکتریایی در برخی از قسمت های صورت با آنتی باکتریال و ضد باکتری و از طرفی راهی برای بستن صورت استفاده می شود. درب. در، درب. پوست برای تولید چربی یا سبوم برای کنترل

بنابراین به معنی

تجهیزات درماف عمدتاً برای از بین بردن جوش های سر سیاه، سرسفید و جوش های متورم استفاده می شود که جایگزین مطمئنی برای روش های جوان سازی پوست مانند جراحی پلاستیک، بوتاکس و غیره است.

دستگاه هیدرودرمیک

دستگاه هیدرودرمیک از دیگر وسایلی است که برای پاکسازی پوست صورت استفاده می شود که بیشتر در مرحله هیدراتاسیون پوست استفاده می شود. پس از لایه برداری لایه بیرونی پوست، حذف آلودگی ها و سلول های مرده پوست، سرم مرطوب کننده مخصوص با این دستگاه و فشار به لایه های زیرین پوست نفوذ می کند. آکنه و آکنه و … استفاده می شود.

موتور دیزل

دسن تراپی یکی از روش های دیگر پاکسازی پوست و به عبارتی جوانسازی پوست است که برای کنترل سبوم در افراد دارای پوست های چرب و مستعد آکنه استفاده می شود.

دستگاه میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن که عمدتا در تکنیک میکروپیل استفاده می شود، وسیله ای است که پس از پاشیدن کریستال های نازک اکسید آلومینیوم بر روی سطح پوست و در نهایت به لطف قدرت مکش کریستال ها، بریدگی های بسیار سطحی در لایه شاخی پوست ایجاد می کند. سلول‌های مرده پوست برداشته می‌شوند، خون بهبود می‌یابد، سلول‌های فیبروبلاست فعال می‌شوند، نتیجه پوستی صاف و شاداب است.

دستگاه میکروبلدینگ
میکرونیدلینگ یکی دیگر از دستگاه های پاک کننده پوست صورت است که برای زیبایی و جوانسازی پوست استفاده می شود. این دستگاه با استفاده از سوزن های کوچکی که به صورت عمودی وارد پوست می شود کار می کند، این دستگاه زخم های کوچکی را روی سطح پوست ایجاد می کند که به اپیدرم اجازه بازسازی و تولید سلول های جدید پوست را می دهد که در نتیجه جذب درمان های موضعی و پوستی را بهبود می بخشد. . محصولات مراقبتی دستگاه میکرونیدلینگ به دلیل سرعت بالا و عدم لرزش، حتی کوچکترین جای زخم را روی پوست صورت یا بدن بر جای نمی گذارد و امکان درمان تمامی مشکلات پوستی را فراهم می کند.

ماساژور لیفتینگ

ماساژ لیفتینگ برای مرطوب کردن پوست صورت، پاکسازی عمیق، افزایش جذب مواد مغذی، از بین بردن خطوط ریز صورت، سفت کردن پوست و ماساژ صورت استفاده می شود.

تجهیزات زیربخش

مرطوب کردن یکی دیگر از روش های پاکسازی پوست است که برای درمان لک استفاده می شود. این در واقع به شما کمک می کند تا با وارد کردن یک سوزن کوچک در پوست، اسکار آکنه را از بافت زیرین پاک کنید. در این روش، متخصص پوست یک سوزن زیرپوستی را مستقیماً زیر جای زخم روی پوست شما وارد می کند. یک سوزن برای شل کردن و شکستن الیافی که جای زخم را به بافت زیرین متصل می‌کند، استفاده می‌شود. این روش نه تنها به از بین بردن جای زخم قدیمی کمک می کند، بلکه کلاژن را از محل تزریق نیز آزاد می کند. هم حذف اسکار و هم آزادسازی کلاژن می تواند به کاهش ظاهر اسکار کمک کند.

هزینه پاکسازی صورت به چه عواملی بستگی دارد؟

از تکنیک های خاصی برای پاکسازی صورت می توان برای بهبود وضعیت پوست استفاده کرد، بنابراین هیچ تکنیک پاکسازی صورت یک اندازه وجود ندارد، بنابراین قیمت دقیق این روش ناچیز است. بنابراین، در زیر به دلایل مقرون به صرفه بودن پاکسازی صورت اشاره خواهیم کرد.

نوع صورت: روش های زیادی برای پاکسازی صورت وجود دارد و شکی نیست که پاکسازی پوست خانگی با مواد طبیعی یا شیمیایی نسبت به سالن های زیبایی و کلینیک های زیبایی هزینه کمتری دارد. طبیعتاً درمان های پیشرفته صورت انجام شده در کلینیک های زیبایی با تجهیزات خاصی انجام می شود که نیاز به تخصص بالاتری دارد.

محصولات مورد استفاده: یک متخصص پوست ماهر با توجه به نوع پوست و نوع مشکل فرد از مواد شیمیایی مختلفی برای تمیز کردن پوست استفاده می کند تا در صورت انتخاب صحیح، مواد لازم برای بهبود وضعیت پوست را به خوبی در اختیار فرد قرار دهد. . و با گذشت زمان شاهد تغییراتی در پوست خود خواهید بود و البته استفاده از مواد شیمیایی اشتباه و قدیمی می تواند آسیب های جبران ناپذیری به پوست فرد وارد کند. به همین دلیل، ممکن است متخصص زیبایی شما از لایه بردارها یا سرم هایی استفاده کند که ارزش خدمات ارائه شده به شما را افزایش می دهد.

تکنیک های مورد استفاده: برخی از فیشال ها به تکنیک هایی مانند بخار، نورهای خاص یا لیزر نیاز دارند. بسته به تجهیزاتی که ارائه دهنده صورت شما استفاده می کند، هزینه پاکسازی صورت متفاوت خواهد بود.

سالن پاکسازی پوست: مسلماً اگر این روش درمانی و زیبایی را در مطب متخصص پوست انجام دهید، هزینه شما بالا خواهد بود، حتی اگر سالن زیبایی که انتخاب می کنید متخصص درمان صورت و پوست باشد، خدماتی که ارائه می دهد ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد. انتخاب سالن یا کلینیک شما در بالای شهر یا مرکز شهر تاثیری بر قیمت نهایی نخواهد داشت.

دانش و مهارت حرفه ای: اگر پوست با استاندارد لازم تمیز نشود یا متخصص دانش لازم را نداشته باشد، پوست آسیب زیادی می بیند. بنابراین، هر چه کلینیک یا سالن زیبایی قابل اعتمادتر باشد و متخصصان با تجربه تر باشند، هزینه آن بیشتر می شود.

انواع روش های پاکسازی صورت

بسته به نوع پوست صورت، روش های مختلفی برای پاکسازی صورت وجود دارد.

یک چهره کلاسیک

این نوع پاک‌سازی صورت می‌تواند متناسب با نوع پوست فرد باشد و معمولاً شامل تمیز کردن، بخار دادن، لایه‌برداری، ماساژ صورت و استفاده از ماسک‌ها، سرم‌ها و مرطوب‌کننده‌ها برای پاکسازی عمیق پوست می‌شود.

تاوسای لنفاوی

ماساژ روی صورت با تحریک سیستم زهکشی که به دفع سموم و مواد زائد از بدن کمک می کند، به کاهش پف، کاهش استرس و کاهش هیدراتاسیون صورت کمک می کند.

این فیشال برای از بین بردن سلول های مرده پوست با استفاده از اسیدهای شیمیایی مانند اسید سالیسیلیک، اسید گلیکولیک، اسید ماندلیک یا اسید لاکتیک استفاده می شود که لایه سلول های مرده پوست را از بین می برد تا به کاهش خطوط و چین و چروک، لک و اسکار آکنه، لکه های تیره، آفتاب کمک کند. خسارت . و قرمزی لایه برداری شیمیایی در شدت های مختلف نور، متوسط ​​و عمیق انجام می شود.

برق آبی

Hydrafacial یک پاک کننده و مرطوب کننده پوست است که پوست های خشک و کدر را درمان کرده و درخشندگی و طراوت را به پوست باز می گرداند. ابتدا مواد زائد از منافذ پوست با دستگاه مکنده پاک می شود و گردش خون صورت بهبود می یابد و به دنبال آن آبرسانی و لایه برداری صورت می گیرد. Hydrafacial یک راه عالی برای خلاص شدن از شر جوش های سر سیاه و سر سفید و همچنین سفت کردن منافذ است.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یک درمان ضد پیری صورت است که باعث افزایش تولید کلاژن در پوست، کاهش آکنه و سفت شدن پوست می شود. فیشال‌های میکرونیدلینگ با وارد کردن سوزن‌های ریز به سطح پوست و ایجاد سوراخ‌های میکروسکوپی کوچک در سطح پوست عمل می‌کنند. در پاسخ به این زخم های کوچک، بدن کلاژن تولید می کند و با ایجاد سلول های جدید، پوست را جوان تر نشان می دهد.

نور درمانی LED

نور درمانی LED نوعی درمان صورت است که از طول موج های آبی یا قرمز برای تحریک واکنش های عمیق در پوست استفاده می کند. فیشال های نور آبی برای درمان آکنه و سایر لک های پایدار با هدف قرار دادن غدد چربی و کاهش تولید سبوم استفاده می شود. نور قرمز همچنین از طول موج های نور قرمز برای تحریک تولید کلاژن در پوست استفاده می کند که در سفت شدن پوست، کاهش التهاب و کاهش خطوط و چین و چروک موثر است.

دکمه بازگشت به بالا