ورزش

پالس های مثبت در کمپ حجازی، ساپینتو می‌ماند

باشگاه استقلال در روزهای اخیر بعد از دریافت وام 2.5 میلیون یورویی از بانک شهر بدهی های خارجی را پرداخت کرد و یکی از کارهای جالبی که حجت کریمی به عنوان سرپرست بانک شهر انجام داد واریز پول ها به حساب طلب کاران از طریق بانک شهر بود.از آنجایی که این وام برای پرداخت بدهی طلب کاران دریافت شده بود، سرپرست باشگاه استقلال مایل نبود این پول به حساب باشگاه استقلال واریز و باشگاه استقلال بدهی ها را پرداخت کند، به این خاطر که این کار در گذشته انجام شده بود اما پول دریافتی به جای واریز به حساب استراماچونی به حساب کادر فنی و بازیکنان رفت و همین موضوع موجب حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا شد.

اخطار از سوی کوین یامگا به باشگاه استقلال؛ این دردسر جدید برای باشگاه استقلال بود به خصوص که کوین به خاطر مصدومیت و اینکه نمی توانست تیم را در بازی های باقی مانده همراهی کند، برنامه ریزی کرده بود به کشورش برگردد. حجت کریمی این مشکل را هم حل کرد و با پرداخت بدهی معوقه کوین یامگا مقددمات سفر این بازیکن به فرانسه را مهیا کرد تا نه خطر شکایت باشگاه را تهدید کند و نه این بازیکن با گلایه تهران را ترک و در آینده به دنبال ترک تیم آبی باشد.

این ها پالس های مثبتی برای آینده استقلال است؛ به خصوص که سرپرست باشگاه استقلال خبر داده در روزهای پیش رو طلب باشگاه استقلال از همراه اول و یکی از بانک ها را پیگیری خواهد کرد تا همه مطالبات بازیکنان و کادر فنی استقلال را پرداخت کند. او روز گذشته بار دیگر از کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال به خاطر سعه صدر در ماه های اخیر و تحمل مشکلات تشکر کرد و خبر خوبی که به تماشاگران تیم داد این بود؛ ساپینتو با ما می ماند.

به نظر مذاکراتی هم بین حجت کریمی و ریکاردو ساپینتو صورت گرفته است. اگر چه تلاش های حجت کریمی تا به این جای کار منجر به پرداخت بدهی های کادر فنی و هم چنین بازیکنان نشده اما دست کم خطر کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین تر و مسایلی از این دست استقلال را تهدید نمی کند و از سویی پراخت مطالبات کوین یامگا هم نشان می دهد، تلاش های سرپرست باشگاه استقلال در این مدت کوتاه برای رفع مشکلات مثرثمر بوده و در صورت تداوم می تواند به رفع دیگر مشکلات بیانجامد و این همان چیزی که ریکاردو ساپینتو می خواهد و با این اتفاقات مثبت به نظر اشتیاق سرمربی پرتغالی هم برای تمدید قرارداد بیشتر خواهد شد. در نهایت باید گفت پالس های مثبتی از دفتر باشگاه استقلال در سعادت آباد به کمپ ناصر حجازی می رسد و به زودی شاهد تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو از سوی باشگاه استقلال خواهیم بود.

251 251

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا