ورزش

٦ موی تای کار ایران برای کسب مدال طلا مبارزه می کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مسابقات موی تای قهرمانی جهان امارات امروز پنجشنبه در ابوظبی میزبان رقابت های نیمه نهایی دسته سنگین وزن در بزرگسالان بود که ۸ ورزشکار ایرانی با دشمنان خود به رقابت می پردازند. در سهم مردان و زنان: و آنها وارد رینگ شدند.

در وزن 63.5 کیلوگرم مسعود عبدالملکی که با غلبه بر حریفان ترکمنستان، استرالیا و آمریکا راهی نیمه نهایی شد، در ادامه با شکست لینوس توسط لندر از سوئد تا پایان این دوره از مسابقات به مرحله نیمه نهایی راه یافت. مبارزه برای طلا در روزهای آخر و در نبردی سخت مقابل “سوراویت سوک سانگوان” از تایلند.

یاسر پرمهر ورزشکار خوزستانی کشورمان نیز امروز با پیروزی مقابل «عمر کلهان» از ترکیه به فینال پنجاه و یکمین دوره مسابقات راه یافت. پرمهر که پیش از این موی تای را از عراق اخراج کرده بود، در پایان روز شنبه با علی سریک از قزاقستان دیدار خواهد کرد.

دیگر قهرمان این نسل در این نسل سمیرا فتحی است که روز شنبه در «مرکان طلایی» از ترکیه با وزن 75+ کیلوگرم برای رسیدن به مدال طلا به میدان می رود.

صابر سعیدی، حمیدرضا کردآبادی و بهنام صفری در بخش مردان و ریحانه سعیدی، پروانه محمودی و ندا کوثری در بخش بانوان تیم موی تای که در فینال این مسابقات با متوقف کردن حریفان خود ناکام ماندند.

فردا جمعه 13 خردادماه مسابقات فینال برای افراد زیر 23 سال برگزار می شود که طبق برنامه وزن 54- کیلوگرم مهرداد خانزاده و فاطمه حسینی نماینده مالزی وزن 60- کیلوگرم موی تای از یک بازدیدکننده برگزار می شود. کشور در صبا چناری در وزن 75- کیلوگرم با حریفی از نیوزلند برای کسب مدال طلا رقابت می کند.

دکمه بازگشت به بالا