فرهنگ و هنر

ویژه برنامه شبکه چهار برای چهلمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی

به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس دانشگاه جهاد ، بنیاد چهارم سیما ویژه برنامه “مدل” را اجرا می کند.

به گزارش سی وی نت ، با بیان روابط عمومی شبکه چهار سیما ، گروه دانش شبکه چهار سیما برنامه پنج بخش ویژه “ترنپورو” را در چهلمین سالگرد تأسیس دانشگاه جهاد از 12 تا 12 اعلام خواهد کرد. 16 اوت
در این رویداد دستاوردهای جهاد دانشگاهی در 40 سال فعالیت خود در زمینه های مختلفی از قبیل تحقیق و فناوری ، فرهنگ ، آموزش و تجارت و عملکرد شهریار ربانی در چهل و پنج دقیقه بیان خواهد شد.

مجری اولین قسمت از برنامه تلویزیونی Algoo که از روز یکشنبه 3 اوت ساعت 5 عصر پخش می شود سید حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی است و در مورد تحقق و انتظارات دانشگاه جهاد دانشگاهی

برنامه دوم در مقابل محمدرضا پورابدی ، معاون رئیس جمهور برای تحقیقات و فناوری جهاد و همچنین عبدالحسین شاهوردی مدیر پژوهشگاه رویان ، محمدرضا صادقی مدیر موسسه تحقیقات ابن سینا ، حمید ابروشن ، ارائه می شود. رئیس جهاد دانشگاهی علوم و فناوری ، حبیبه الله اصغری شاکری از انستیتوی علوم انسانی میهمان برنامه خواهد بود.

سومین بخش از این “الگوی اصلاحات” عیسی علیزاده ، مدیر فرهنگی جهاد دانشگاهی خواهد بود و وی نماینده سنتی و دستیاران خود مانند سی وی نت ، ایکنا و غیره را معرفی می کند.

در برنامه چهارم با حضور محمدصادق بیژندی ، معاون صدراعظم جهاد دانشگاهی ، آموزش عالی ، سخنرانیهای کوچک و امتحانات مختلف و همچنین در مورد اجرای و چشم اندازهای آینده بحث خواهد شد.

پنجمین رویداد همزمان با سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی ، که 7 اوت است با حضور سید حمیدرضا طیبی ، رئیس جهاد دانشگاهی برگزار می شود و بحث و تبادل نظر در مورد تجارت با وی در دانشگاه جهاد و پردیس توسعه و پردیس علم و فناوری است.

در هر رویداد علاوه بر حضور هیئتی از نمایندگان جهاد دانشگاهی ، گزارشی از بخش هیئت نمایندگان سخنران نیز اعلام می شود.

به دنبال حكم رئیس جمهور جمهوری اسلامی ، امام خمینی (ره) برای تأسیس ستاد انقلاب فرهنگی ، جهاد دانش دانش در جلسه ای در تاریخ 05/16/1359 برای تحقق اهداف انقلاب فرهنگی به عنوان كانون تحول ایجاد شد. از تغییرات فرهنگی. جهاددانشاهی در حال حاضر مشغول تحقیق و فناوری ، فرهنگ ، آموزش ، کارآفرینی و کار فارغ التحصیلان دانشگاه است.
رویداد “Model” که توسط مرجان بیات تهیه شده است ، از امروز ، یکشنبه 4 مرداد تا پنجشنبه 7 اوت ساعت 5 بعد از ظهر از شبکه چهار سیما پخش می شود.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا