حوادث

وقوع حریق جزئی در بیمارستانی در غرب تهران

سخنگوی وزارت کار و تبلیغات در تهران منیج بیمارستان بیمارستان رسول اکرم غربی غرب تهران را آتش زد.

سید جلال ملکی در مصاحبه با سی وی نت ، اظهار داشت: ساعت 2:14 بعد از ظهر امروز ، آتش سوزی در بیمارستان پزشکی رسول اکرم (ص) در خیابان ستارخان ، خیابان نیایش ، در پانزدهمین سامانه خدمات انسانی آغاز شد. سازمان آتش نشانی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران. گزارش شده است که چهار ایستگاه آتش نشانی بلافاصله و همچنین وسیله نقلیه پشتیبانی ، شیلنگ های هیدرولیک ، دستگاه تنفس و یک منبع اعزام شده است.

وی ادامه داد: آتش نشانان ظرف پنج دقیقه به صحنه آمدند و دریافتند که بخشی از انبار طبقه ششم بیمارستان دچار آتش سوزی شده است. در انبار ، ملافه ، ظرفشویی و غیره

ملکی اظهار داشت: در دقایق اول آتش سوزی مقداری دود به زمین پخش شده بود که در آستانه پخش شدن به بخش مراقبت های بهداشتی قرار داشت. تحت کنترل عملیاتی ، آتش نشانان به دنبال زمینی هستند که بتواند آن را خاموش کند. خوشبختانه تنها بخشی از دودها وارد منطقه درمانی شده اند و کارکنان بیمارستان برای پیشگیری بسیاری از بیماران را منتقل می کنند.

وی ادامه داد: بسیاری از بیماران از اینجا منتقل می شوند ، اما خوشبختانه همه از نظر وضعیت خوبی دارند. آتش سوزی در ابتدا خاموش و در مناطق دیگر کشور پخش شد. ارتش همچنین از مسئولان بیمارستان محافظت می کند.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا