ورزش

وقتی کری در تشویق‌های زیبا روی سکو جای زشتی‌ها را می‌گیرد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری سی وی نت، در بازی این هفته استقلال مقابل ذوب‌آهن هواداران تیم آبی‌پوش تهرانی روی سکوها عملکردی خیره‌کننده داشتند و برای تیم‌شان سنگ‌تمام گذاشتند. آن‌ها هم با شعارهای خود به تیم‌شان روحیه دادند و هم با مواد دودزا و محترقه بی‌خطر تصاویر زیبایی در آزادی خلق کردند.

هفته قبل هم سرخ‌پوشان تهرانی دست به چنین اقداماتی زدند و با استفاده از مواد دودزای بی‌خطر خالق صحنه‌هایی بسیار زیبا شدند. آن‌ها دست به پرچم رقصانی و برپایی پرچم هم زدند و به تیم‌شان، با همین روش روحیه دادند.

نکته جالب اینجاست سپاهانی‌ها هم که پیشتر از این شیوه تشویق استفاده کردند، در بازی این هفته خود از موادی سود بردند و باعث ثبت تصاویری زیبا در نقش جهان شدند. آن‌ها البته پیشتر در رقابت‌های آسیایی هم دست به این اقدامات زده بودند.

این کری‌خوانی روی سکوها که حالا دیگر به یک اپیدمی تبدیل شد را می‌توان بهترین نوع کری‌خوانی بین هواداران تیم‌های لیگ برتری دانست که خارج از جو بد سابق، انرژی خود را بر تشویق تیم خود و خلق صحنه‌های زیبا خرج می‌کنند. مساله‌ای که به صورت مستقیم و غیرمستقیم باعث می‌شود تا جو ورزشگاه‌ها تغییر کنند و شاید حتی درصدی از فحاشی‌ ها هم کم شود.

وقتی کری روی سکوها «اپیدمی» شد!

وقتی کری روی سکوها «اپیدمی» شد!

انتهای پیام/

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا