ورزش

وریا، تمرین استقلال را بهم ریخت

به گفته یک شرکت رسانه ای آنلاین ؛ کاپیتان استقلال در تمرین روز گذشته از طنز و خنده خود برای ایجاد فضایی دلپذیر استفاده کرد.
این روزها استقلال در شرایطی تمرین می کند که آرامش به حالت عادی برگشته است. پس از مشکلات فراوان آبی ها در ماه های اخیر ، حالا با حضور سرمربی جدید ، فرهاد مجیدی هیچ نگرانی و دغدغه ای غیر فنی از گذشته ندارد و از شرایط راضی است.

مجیدی که نقش کلیدی در مدیریت قبلی استقلال ایفا کرده است ، اکنون به هیئت مدیره می پیوندد و از تصمیمات مدیریتی باشگاه مطلع می شود. او رابطه تنگاتنگی با هیئت مدیره و سرپرست جدید استقلال دارد و بازیکنان به همراه سرمربی از موقعیت نسبتا خوبی برخوردار هستند.

حالا هوای تازه در برنامه استقلال ایجاد شده است. در تمرین روز گذشته ، وریا غفوری ، سرمربی آبی ها با ادامه جوک و خنده باعث خنده دیگر بازیکنان شد و در نهایت ، تمرین با قدرت زیادی انجام شد.
غفوری به عنوان رئیس لیبرال ها نقش مهمی در ایجاد روابط خوب بین احزاب ایفا خواهد کرد که بسیاری از آنها در چند وقت اخیر اضافه شده است. او به عنوان دستیار فرهاد مجیدی در بین بازیکنان می تواند نقش مهمی ایفا کند و هم تیمی هایش را موفق کند.
251256

دکمه بازگشت به بالا