ورزش

واکنش چلسی به تحریم سنگین علیه آبراموویچ/عکس

به گزارش رسانه ها ;رآنلاین; ساعتی پیش اعلام شد که دولت انگلیس رومن آبراموویچ مالک روس را در فهرست خود قرار داده است و به این ترتیب مانع از فروش چلسی توسط مرد روس شده است.

آبراموویچ به دلیل ارتباط ادعایی با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و قصد دارد تا قبل از تعلیق دارایی هایش، چلسی را بفروشد، در بریتانیا نام برده شده است. 3.3 میلیارد دلار برای باشگاه پرداخت کرد و دو مشتری دارد که هنوز آن را جذب نکرده اند.

آبراموویچ ممکن است دیگر اصلاً نتواند باشگاهی را که مالک آن است بفروشد، زیرا دولت بریتانیا او را در فهرستی قرار داده است و علاوه بر رفتن به انگلیس و انجام این کار، تمام دارایی های خود را در انگلیس از جمله چلسی در اختیار دارد. هرگونه تجارت در این کشور نیز ممنوع خواهد شد.

با این حال، جدایی آبراموویچ تاثیری بر چلسی در لیگ برتر نخواهد داشت و این باشگاه اجازه دارد به رقابت در فوتبال بریتانیا ادامه دهد اما بخشی از بودجه باشگاه به آبراموویچ تعلق نمی گیرد.

واکنش چلسی با خویشتن داری به آبراموویچ / عکس

آبراموویچ یکی از هفت نفر مرتبط با پوتین است که در لیست تحریم های بریتانیا به دلیل جنگ روسیه و اوکراین قرار دارد. او در سال 2003 چلسی را خرید و این تیم را به یکی از بزرگترین بازیکنان جزیره در فوتبال اروپا تبدیل کرد.

چلسی بیانیه ای در مورد آخرین تحولات و محدودیت ها منتشر کرده است: از آنجایی که آبراموویچ 100 درصد مالکیت دارد، چلسی نیز تحت مجازات آقای آبراموویچ خواهد بود. با این حال، دولت بریتانیا اجازه کلی داده است که به چلسی اجازه می دهد فعالیت های خاصی را ادامه دهد.

امروز ما مردان و زنان خود را یکی یکی به مصاف نوریچ و وستهام خواهیم برد و قصد داریم با دولت انگلیس برای صدور مجوز مذاکره کنیم.
این شامل عواملی است که به شرکت اجازه می دهد تا حد امکان کارآمد به فعالیت خود ادامه دهد. ما همچنان از سیاست های دولت در رابطه با تأثیر این موارد بر بنیاد چلسی پیروی می کنیم زیرا این یک موضوع مهم در جامعه ما است.»

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا