سلامت و تندرستی

واکنش مدیرعامل خانه ای‌بی به “تکذیب گم شدن پانسمان بیماران پروانه‌ای”

به گزارش شفاف، حمیدرضا هاشمی گلپایگانی در واکنش به پاسخ وزارت بهداشت به حذف 2500 کیلو پوشاک برای بیمارانی که مجوز دارند، این اظهارات را تکذیب کرد، گفت: صحبت ما تقریبا یک ساله با وزارت بهداشت بود. در تیرماه 1400 کارمند در کمیته بهداشت و درمان قانونگذاری و کلیه کارکنان غذا و دارو از جمله خانم زهره زرین کلاه که پاسخ ایشان توسط وزارت بهداشت منتشر شد، حضور داشتند اما نتوانستند تعداد البسه را در مقابل اعضا اعلام کنند. کمیته بهداشت

وی گفت: من می گویم 2500 کیلوگرم لباس خراب است، اگر اشتباه کنم از من در دادگاه شکایت می کنند و من اعلام می کنم که 2500 کیلوگرم کم شده است، اگر از eBay خارج شوند، آنها را ترک می کنند. برای من جواب می دهد و اگر از وزارت بهداشت باشد جواب می دهند سوال می کنند.

هاشمی گلپایگانی ادامه داد: اگر بگویند این لباس ها مفقود نیست اعلام می کنند 2500 کیلو کجاست و چه انباری نگهداری می شود و روز استفاده چقدر است؟ اگر در اواخر دهه 1400 از من می خواستند بیایم و این لباس ها را تهیه کنم، برای بیماران ما هیچ فایده ای نداشت. تنها جایی که می توان به آن نگاه کرد یک فروشگاه eBay است. حداقل به ما بگویند چند لباس هست و مهلتش را بگویند تا سازماندهی کنیم.

وی در پاسخ به سوال وزارت بهداشت گفت: بهورزان مجلس دو نفر را موظف کرده اند تا موضوع را بررسی کنند و به انبار ما مراجعه کنند. به انبار وزارت بهداشت سر بزنید و مشخصات آنها را بشنوید.

شفاف، رئیس خانه eBay، گفت 2500 کیلوگرم توسط یونیسف به بیمارانی که ممکن است لباس هایشان را گم کنند، اهدا شده است و به گفته مدیر اجرایی این بخش، از قضات خواست تا مداخله کنند. ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی آن را رد کرده است.

دکمه بازگشت به بالا