فرهنگ و هنر

واکنش فریدون جیرانی به حواشی یک فیلم رکورددار نامزدی

در زیر جزئیاتی درباره فیلم “همه چیز” ساخته محسن قرایی آورده شده است و به نظر می رسد یک فیلم آمریکایی به نام “ملاقات” است که توسط فریدون جیرانی کارگردان سینما واکنش نشان داده است.

این کارگردان و کارشناس در مقاله کوتاهی که به سی وی نت داده است نوشت: دو فیلم در دو طرف دنیا از یک بازی تغییر کردند (با یک پیرزن آشنا شوید). هر دو فیلم به دلیل استفاده از فیلم پایان آهنگ را تغییر دادند.

در هر دو فیلم ، زن ؛ او مرد را می بخشد و مرد فیلم را زنده می گذارد تا بیننده از قهرمانان فیلم متنفر نشود. این دو فیلم از این ساز موسیقی استفاده می کنند و دارای دو ایده متفاوت هستند ، از دو طریق مختلف می توان به دو ایده دست یافت.

اما هیچ کس به خاطر فیلمبرداری در جغرافیای وسترن مورد ستایش قرار نگرفت ، اما دیگری بهترین فیلمساز جغرافیای شرقی شد.

در مورد حرکات ، ایده پشت حرکات مهم است. این ایده پشت فیلم است که دنیای فیلم و دنیای فیلم “همه چیز” را از قلب جامعه ای که در آن زندگی می کنیم توصیف می کند.

دنیای “مجمع” دیگر جهانی ستوده نیست. فیلم ما را بفهمید.

“جهان” همه “ما را از روح آگاه می کند.”

«همه چیز» ساخته محسن قرایی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در 13 مقاله از جمله «یدو» انتخاب شد که سابقه نامزدی در سی و نهمین جشنواره فجر را در کارنامه خود دارد. داستان این فیلم از نمایشنامه “جلسه بانوی پیر” استخراج شده است. در توضیحات “نوشته شده توسط فردریش دورنمات” آمده است: دهکده ای دور افتاده که سالها رشد نکرده است. ساکنان آن مجبور به کوچ شدند و یا اگر باقی ماندند در فقر و فلاکت به سر می بردند ، اما این شهر جشن داشت.

پرویز پرستویی ، هدیه تهرانی ، هادی حجازی فر ، باران کوثری ، مهتاب نصیرپور ، پدرام شریفی ، لاله مرزبان ، بابک کریمی ، فرید سجادی حسینی ، زهیر یاری ، عیسی یوسفی پور ، خسرو پسیانی ، مهدی صباغی ، عرفان نصاری ، عرفان ، عرفان ، عرفان افشار ، امیر شاه علی ، محمدمهدی بخشی از بازیگران “همه چیز” هستند.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا