ورزش

واکنش علی کریمی به شکست پرسپولیس

علی کریمی پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر و میزان مرگ در فضای مجازی و حمله به کادر فنی و بازیکنان این تیم را تشریح کرد. شما می توانید. در زیر می خوانید:

* به نظر من تیمی که پنج سال است تیمی را برده است به دنبال عدم صلاحیت در این شرایط و حدود است. در عین حال همه تیم های بزرگ دنیا در مقطعی دچار این مشکل خواهند شد، همانطور که چند روز پیش تیم بایرن مونیخ به یک پیروزی بزرگ دست یافت. به نظر من گم شدن در ابتدای فصل همیشه بهتر از باخت در آخرین روز بازی است، زیرا مربیان زمان کافی برای اصلاح نقاط ضعف خود دارند.

* هواداران رئال پرسپولیس باید این روزها در حمایت از هم تیمی های خود عاقل باشند و اجازه ندهند عده کمی در شبکه های اجتماعی نامناسب اعضای تیم خود را به چالش بکشند. هنوز 27 بازی باقی مانده است و نشان داده شده که تیم او هرگز از تیمش حمایت نکرده است.

* خروج اکثر بازیکنان در پایان فصل مرسوم است اما پرسپولیس به راه خود ادامه می دهد. بسیاری از بازیکنان و تیم‌هایی که سال گذشته در این رقابت‌ها قهرمان شدند، هنوز در آنجا هستند و اعضای جدید جزو بهترین‌های تیمشان هستند. البته پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد که در حال حاضر جزو بهترین های باشگاه ما هستند، بنابراین از این به بعد ضرر و زیان غرامت و کاهش مشکلات روحی و روانی بازیکنان و حرفه ای ها را بیشتر می کند.

* اتفاقی که برای پرسپولیس در فصل گذشته لیگ قهرمانان گذشته افتاد در بازی مقابل الهلال نیز تکرار شد. وقتی جماعت ما تعطیل است و تیمی در مسابقه حضور ندارد، اما حریفش در مسابقه است، این اتفاق می افتد. تا اینجای کار الهلال تیم خوبی است که شانس خوبی برای قهرمانی است. باید اعتراف کنیم که به دلیل بودجه های کلان و برخی هزینه های آسیای شرقی، ما اغلب قادر به پرداخت آن نیستیم.

* اغلب می گویم این توانایی هواداران است که از پیروزی تیم خود لذت ببرند و به قول معروف از آن لذت ببرند، اما مهم این است که در روزهای محکم کنار تیم باشیم و نگذاریم شرایط برای تیم بدتر شود. بازیکنان یکی همانطور که گفتم، این مرگ می تواند درس بزرگی برای Be one باشد. هیچ وقت نبوده که بعضی ها فکر کنند می خواهند به مشکل برسند. هواداری که هم تیمی هایش را دوست دارد و وضعیت تیم را می داند، مثل پنج سال پیش و سال گذشته، هنوز هم از آن حمایت می کند. شک ندارم بچه های گروه درستش می کنند.

* پرسپولیس پس از سه هفته همچنان شانس زیادی برای کسب این جام دارد و می تواند برای ششمین سال متوالی جام را بالای سر ببرد. البته تیم‌هایی مثل سپاهان، استقلال و حتی گل گهر سیرجان می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند و در این رقابت‌ها حضور دارند، اما از هواداران می‌خواهم مثل همیشه از آنها حمایت کنند، زیرا همیشه در برخی موارد، یک گروه باید از بین برود تا خودش را پیدا کند. .

257 251

دکمه بازگشت به بالا