ورزش

واکنش طارمی به مصاحبه‌ای که در پرتغال جنجالی شد/با قلبم اینجاهستم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین مهدی طارمی، فوتبالیست ایرانی که سومین سال حضورش در پورتو را سپری می کند و مصاحبه اخیرش درباره جدایی از تیم پرتغالی جنجال زیادی در این کشور و طرفداران پورتو به پا کرد.

طارمی در مصاحبه ای اعلام کرد که اگر مدیرعامل پورتو بود اجازه فروش 30 بازیکن را می داد، زیرا دو سال دیگر به سود مالی تیمش نخواهد بود.

این سخنان به سرعت در رسانه های پرتغال و پس از آن در میان هواداران پورتو پیچید و اظهارات ملی پوش ایرانی مبنی بر خروج از پورتو با واکنش منفی وی روبرو شد که این مصاحبه یک ماه پیش و قبل از درگیر شدن او انجام شد. و تمرین تیم.کرد

در هر صورت طارمی عصر امروز سه شنبه با انتشار بیانیه ای سعی کرد به هواداران پورتو آرامش بدهد.

وی با انتشار پیامی نوشت: با توجه به مطالبی که امروز درباره وضعیتم در پورتو نوشته شده، می خواهم تاکید کنم که با جان و دل اینجا هستم.

وی افزود: من عاشق این شهر (پورتو) و مردم هستم. افرادی که از زمانی که به اینجا آمده ام با من خوب رفتار می کنند. تمرکز من بر این خواهد بود که تمام تلاشم را برای پورتو انجام دهم و در هر چیزی که از من خواسته شود کمک کنم.

بازیکن ایرانی پورتو گفت: سال گذشته با تلاش و فداکاری فراوان قهرمان شدیم، معتقدم هر چه در توان داشتم دادم. اینجا خوشحالم که هر آنچه در رسانه ها منتشر می شود تأثیری بر روابط من با هواداران، باشگاه و کل روند ندارد. ما پورتو هستیم

دکمه بازگشت به بالا