جامعه و خانواده

واکنش القاصی نسبت به انتشار نامه مرتبط با ایمنی بیمارستانی در تهران

رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص نامه منتشر شده دادگستری مبنی بر ناایمن بودن یک ساختمان مربوط به مجموعه‌های بهداشتی تهران، توضیحاتی داد.

به گزارش سی وی نت به نقل از میزان، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران نامه منتشر شده در فضای مجازی در خصوص اینکه ساختمان یکی از مجموعه‌های بهداشتی در تهران در شرایط و وضعیت ناایمن قرار دارد را تایید کرد.

القاصی اظهار کرد: مردم از دستگاه قضایی به عنوان ملجاء و پناهگاه خود انتظار دارند تا با حساسیت موضوعاتی که شهروندان را در معرض آسیب و خطر می‌گذارد، مورد پیگیری قرار دهد.

رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به انتشار مکاتبه اخیر خود با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیان کرد: در راستای پیگیری گزارش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وضعیت ساختمان‌های ناایمن، این موضوع مهم در دستور کار شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران قرار گرفته و ساختمان مربوط به بیمارستان جدیدالاحداث ۱۰۰۰ تختخوابی از مجموعه‌های تحت نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز جزء این ساختمان‌ها قرار داشته است.

وی با اشاره به اینکه با تاکیدات رئیس قوه قضاییه پیگیری حقوق عامه و بیت المال جزء اولویت‌های کاری دستگاه قضایی است، گفت: دادگستری استان تهران در راستای وظایف نظارت قانونی بر حفظ حقوق شهروندی و حمایت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم از ابتدای سال جاری تاکنون ده‌ها موضوع ملی و شهری در پایتخت و استان تهران را بدور از اقدامات رسانه‌ای مورد پیگیری و مطالبه قرار داده و انتشار مکاتبه اخیر نیز از ناحیه دستگاه قضایی نبوده است.

القاصی تصریح کرد: تاکنون دستگاه‌های متولی در رفع نواقص و پیگیری مشکلات اعلام شده اقدامات مناسبی را برای خدمت رسانی به مردم و حسن انجام وظایف خود داشته‌اند و ضمن پیگیری موضوعات، گزارش اقدامات خود را به  شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران ارائه کرده‌اند.

وی افزود: امنیت و آرامش روانی مردم در حیطه‌های مختلف مورد پیگیری دستگاه قضایی است و تلاش داریم تا به عنوان یک ملجا اطمینان بخش، دغدغه‌ها و مطالبات دریافتی از مردم را مورد پیگیری قرار داده و برای حفظ حقوق عامه و بیت المال، تلاش کنیم.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا