ورزش

واکنش ابراهیم شکوری به ادعای تبانی پرسپولیس با ماشین سازی

ابراهیم شکوری درباره پیروزی 3 بر یک تیم پرسپولیس مقابل تراکتور در مدت زمان کوتاهی در جمع سرخپوشان و نوشتن مقام پنجم در لیگ برتر گفت: بازی سختی بود. وقتی دیگران دیدند پرسپولیس چهار بار در این مسابقه برنده شده است و به دنبال پیروزی در پنج دوره بعدی است ، می خواستند نمایشی متفاوت از آنها نشان دهند. خدا را شکر بچه ها خوب کار کردند. البته ممکن است این بازی اهداف بیشتری داشته باشد اما با توجه به شرایط دشوار بازی فکر می کنم نتیجه خوب باشد.

وی در مورد جلسه در پیکان و نگرانی هواداران که اینگونه تحقیر می کردند توضیح داد: اول از همه ، من می خواهم از همه اعضای جماعت تشکر کنم. تیم ما 15 ماه است که در مسابقات و فشار زیاد شرکت می کند.از لیگ قهرمانان آسیا تا سوپرجام ، ما باید بازیکنان و کادرفنی را تقویت کنیم. اکنون بیشتر بازیکنان ما محلی هستند و ما متخصصان سخت کوشی داریم که می دانند فوتبال تا پایان ادامه خواهد داشت. بچه ها برد مقابل تراکتور و همچنین ماشین را فراموش کرده اند ، همه تیم و باشگاه می دانند که ما جمعه را به خوبی در زمین خواهیم دید تا این واقعیت را به واقعیت تبدیل کنیم.

وی در پاسخ به این واقعیت که تیم پیکان نیز 5 گل ماشین سازی را شکست داد اما در هفته گذشته پرسپولیس متهم به برنده شدن در بازی با ماشین سازی شد ، به سی وی نت گفت: “با توجه به شرکت ماشین سازی. سقوط قطعی شده است ، این نتیجه طبیعی است. نتیجه پیکان برای کسانی که می خواهند از شر پرسپولیس خلاص شوند یک جواب قوی است. همانطور که گفتم این تیم ها برای تیمی وجود دارد که چهار فصل قهرمان شده و می خواهد در فوتبال ، فوتبال همه می دانند چه خبر است در زمین مهم است و خدا را شکر تیم ما سخت در زمین کار می کند. ما می دانیم که اتفاقات بازی قبلی را فراموش خواهیم کرد و روی بازی بعدی تمرکز خواهیم کرد.

شکوری در مورد پول باشگاه پرسپولیس و اعضای آن ، قبل از بازی با تراکتور و پرداخت دیگری که باید قبل از آخر هفته انجام شود ، اظهار داشت: در یک بحث مالی ، باشگاه پرسپولیس مانند باشگاهی با نام دولتی است اما در دولت استفاده می شد بودجه نه ، او دائماً مورد آزار و اذیت قرار می گرفت. این پاداش ها ممکن است حداقل بخشی از مزایای ارائه شده به اعضای ما باشد. بدیهی است که کمک به باشگاهی که نزدیک به پیروزی در دور ششم است ، توسط همان شرکت و شرکتهای مختلف ضروری است.

وی افزود: “با توجه به اشتیاق باشگاه ما كه حداقل نیمی از جامعه را تولید می كند ، می توان كارهای زیادی انجام داد ، اما متأسفانه هیچ كاری به ما كمك نمی كنند. معالجه پرداخت شده دستمزد كمی برای كودكان است.” امیدوارم كه روز زمانی حاصل خواهد شد که شرکت از نظر مالی وضعیت خوبی داشته باشد. در هر صورت ، این باشگاه تمام تلاش خود را می کند تا بهترین شرکت را برای مردم ارائه دهد ، علی رغم مشکلات و محدودیت های تمام بودجه ای که به این شرکت داده نمی شود. از جمله حقوق تلویزیون و سایر هزینه ها.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: “ما در مورد امور مالی شرکت بسیار صحبت کرده ایم.” هیچ پولی وجود ندارد. ما از مسئولان می خواهیم بر اساس رتبه بندی ، بازیکنان فوتبال و سایر موارد به باشگاه اجازه دهند. حقوقی برای تلویزیون ، رسانه های محیطی ، حق چاپ و سایر موارد وجود دارد ، اما متأسفانه آنها ارائه نمی شوند. این یک قدرت باشگاهی است که امیدواریم به زودی حل شود. یکی از شروط دولت جدید این بود که پول بدست آوریم و مجالس را آزاد بگذاریم ، ما امیدوار بودیم که آنها چنین کاری کنند ، اما تا به امروز حتی یک ریال پول نداریم. خواه رسانه های محیطی یا مرجع تبلیغات تلویزیونی.

شکوری همچنین آخرین تحولات در مورد کالدرون را تشریح کرد: پرونده کالدرون مانند هر پرونده دیگری است که در طول دوره مدیریت ما در چند ماه گذشته با باشگاه ها درگیر شده است. فکر می کنم چند روز دیگر حکم نهایی صادر شود و ما به وی بدهکاریم که باید آن را پرداخت کند. انشاالله ستون هایی که باید کمک کنند باید به حل این مشکل کمک کنند. ما سعی کردیم این مشکلات را برطرف کنیم و کارهای بد را برای آینده کنار نگذاریم.

“آیا شما با کالدرون صحبت کرده اید؟” وی در پاسخ به این س saidال گفت: بله. صحبت هایی از جانب دوستان صورت گرفته است اما کالدرون رای نهایی فیفا و باشگاه را برای پرداخت صورت حساب دارد. من فکر می کنم در حال حاضر هواداران و باشگاه ها روی بازی جمعه تمرکز کرده اند تا این رویداد را به واقعیت تبدیل کنند و فکر می کنم بعد از آن می توانیم درباره خیلی چیزها صحبت کنیم.

256 251

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا