سلامت و تندرستی

واکسن اسپایکوژن در تنها خط تولید دارای تاییدیه اتحادیه اروپا در کشور تولید می شود

برای شروع ، نتیجه دوم مطالعه واکسن سیناژن به چه معناست؟ و کی منتشر میشه؟

ابتدا ، اجازه دهید توضیح دهم که هدف از مطالعه دوم این است که ابتدا موانع ایمن سازی در جمعیت های بزرگ را مرور کرده و پتانسیل واکسن را برای تحریک سیستم ایمنی ارزیابی کند. در مورد اول ، به دلیل ایجاد مطالعات بالینی و بالینی Spicogen و شکایات آنلاین ، مشابه سیستم ثبت نام V-Safe در CDC ایالات متحده و همچنین ثبت داده های مفید ، ما چیزی نداشته ایم. یک مشکل جدی تا کنون ، اما یک مشکل کوچک است که می توان پیش بینی کرد. در مورد اقدامات پیشگیرانه ، تعدادی آزمایش با نتایج امیدوار کننده انجام شده است و به زودی ، پس از آزمایش مورد نیاز ، گزارش منتشر می شود تا کارشناسان بتوانند آزمایش را به طور کامل ارزیابی کنند. در حال حاضر نمی خواهم چیزی بگویم زیرا هنوز به دقت دقیقی که بتوانیم بپذیریم نرسیده ایم ، اما به زودی آماده می شود ، بنابراین بیایید منتظر تصمیم گیری باشیم و نتایج را نشان دهیم.

نتایج یک ماه پیش به وزارت بهداشت ارائه شد ، اما تأخیر در اعلام نتایج به دلیل درخواست واکسن استرالیا بود که نمونه های آزمایش تخصصی آن شامل نتایج فعلی باشد. کنترل رژیم غذایی و دارویی. و نتایج خوب مورد قبول متخصصان بهداشت باید تکرار شود زیرا آنها می خواهند مطمئن شوند که نتایج به خوبی آزمایشگاه خانگی است که اعلام می کند. از سوی دیگر ، این پلتفرم بخشی از مبارزاتی است که تولید می کند ، سرگرم کننده است و هزینه موانع را وزن می کند. نوع دیگری از سد که باید با دقت سنجیده شود ، موانع متحرک است و به محض تکمیل و پشتیبانی نتایج آن به اطلاع عموم می رسد.

آیا فکر می کنید برای این مطالعه دیر شده است ، به ویژه در روزی که ما می دانیم چه اتفاقی می افتد؟ و مردم از این که تعداد زیادی واکسن به ذهنشان برسد خسته شده اند ، اما اکنون مهم نیست؟

بله ، دیگر دیر شده است. در بیشتر این روزها ، هم واکسن و هم واکسن نیاز به توسعه دارند. بسیاری از مرگهای دلتا این روزها به دلیل واکسیناسیون زودهنگام است. من نمی گویم سیناگن باید یک نجات دهنده باشد و اگر به سرعت وارد بازار شود ، همه مشکلات حل می شود. آنچه در 16 آگوست اتفاق افتاد. ما در چند ماه گذشته تولید حجم بالایی را شروع نکرده ایم ، اما بعداً ، با تصور اینکه ما یک واکسن بزرگ تولید کرده ایم ، به ما اجازه ورود به بازار را می دهید. پس از اولین نتایج مرحله دوم ، هنگامی که متوجه شدیم می تواند یک واکسن موثر باشد ، ما فرایند تولید یک میلیون نفر را آغاز کردیم و انتظار داریم اولین فرایند تولید تا پایان ماه سپتامبر آماده شود.

آیا اسپیکوژن حمایت WHO را دریافت می کند؟

برای پیوستن به لیست واکسن های WHO ، مطالعه روش سوم باید به سطح غربالگری مناسب برسد. البته ، در جلسه ای که یک ماه پیش توسط وزارت بهداشت برگزار شد ، نمایندگان WHO اولین و دومین دوره Spicogen را ارائه کردند ، اما درخواست چندین ماه طول می کشد تا در فهرست قرار گیرد ، ما تمام تلاش خود را می کنیم. با توجه به اینکه این مطالعه به طور جهانی مورد پذیرش و پشتیبانی قرار گرفت ، ما این مطالعه را از ابتدا آغاز کردیم. البته ، به دلیل ممنوعیت کمیته ملی غذا و دارو ، کار دشوار است زیرا الزامات WHO ممکن است لزوماً کمیته اخلاق کشور ما را نشان ندهد. ما جلسه دیگری داریم تا مسائل بهداشتی را به سازمان بهداشت جهانی گزارش دهیم.

برخی از مردم نگران هستند که واکسن سیناگن ، مانند واکسن پاستور تولید شده در کوبا ، با وجود حمایت وزارت بهداشت ایران ، نتواند تزریق شود یا به تعویق بیفتد ، و نوع همکاری خود با استرالیا را توضیح داد.

این یک نگرانی واقعی است که ما همیشه باید نگران تولید محصولات ارگانیک با این سرعت باشیم ، اما نکته اصلی که من می گویم این است که ما سالهاست پروتئین تولید می کنیم و تخصص ما بیوتکنولوژی و تولید غیر واکسن در استرالیا است. بدن تنها آزمایشگاه ، آزمایشگاه انسان و حیوانات است که هنوز ساخته شده است و شهروندان استرالیا و سیناگن حجم زیادی تولید می کنند. تا به امروز ، ما تلاش می کنیم وعده هایی فراتر از درک خود ندهیم. ظرفیت تولید ما 3 میلیون قرص در ماه خواهد بود که ما در تلاش هستیم تا با استفاده از منابعی که داریم به طور مثر آن را افزایش دهیم. طی 15 سال گذشته ، ما 20 محصول پروتئینی پیچیده تر از اسپیکوژن ایجاد و به بازار عرضه کرده ایم ، و دلیل ورود ما به حوزه واکسن ها این است که ما دارای تجربه بین المللی مرتبط هستیم و گواهینامه و تولید پیچیده ما را به توسعه واکسن ها سوق داده است. در مورد همکاری در استرالیا ، من می گویم که Spikogen به دلیل حمایت یا تفاهم بین دو دولت نیست ، این پشتیبانی دو شرکت است. یکی واکسن از استرالیا و دیگری سیناژن از ایران است و فناوری واکسن به ما منتقل شده است و ما اسپایکوژن پیشرفته تولید خواهیم کرد. در واقع نام این محصول در فرمول ضد افسردگی استرالیا COVAX-19 یا اسپیکوژن بی نظیر انتخاب شده توسط سیناگن است.

Somfod هنوز انتقاد می کند که چرا ایرانی ها باید موش آزمایشگاهی باشند و آنتی بیوتیک های استرالیایی در ایران آزمایش می شوند؟ پاستور و سیناگن اخیراً مورد انتقاد مخالفان خود قرار گرفته اند.

این را در مصاحبه قبلی گفتم ، باز هم می گویم. این تصور از موش های آزمایشگاهی فقط یک ایده بی اساس ، علمی و اشتباه در این زمینه است ، زیرا مطالعات بالینی پیشرو در ایالات متحده ، انگلستان ، برزیل ، امارات متحده عربی و غیره پس از مطالعه این موارد انجام می شود. هیچ کشوری نمی تواند از این واکسن ها بهره مند شود. از آنجا که ما می توانیم واکسن های م effectiveثر را در اختیار مردم قرار دهیم ، ما کار درستی را انجام داده ایم و من هنوز معتقدم که دولت جدید باید تمام تلاش خود را برای ارائه واکسن های مناسب انجام دهد تا بتواند افراد بیشتری را واکسینه کند. در حال حاضر ، ما تعداد زیادی از کشورها را مشاهده می کنیم که علیرغم ایمن سازی ، تعداد بالایی از بیماران مبتلا به دلتا دارند ، اما چون پوشش ایمن سازی آنها زیاد است ، میزان مرگ و میر کشنده و درصد کمی از کسانی که در بیمارستان بستری هستند ، وجود دارد.

به این دلیل که هیچ کس در استرالیا واکسینه نشده است ، مایلم مجدداً اشاره کنم که اولین دور تولد ، که باید ایمنی واکسن را بررسی کند ، در استرالیا و همچنین در استرالیا انجام شد. در مورد دو یا سه سیستم ، باید توجه داشت که شرکت واکسن استرالیا شرکتی شبیه به Biontec آلمان است و تولید کننده اصلی نیست و یک شرکت تحقیقاتی تخصصی در بخش داروسازی است ، یعنی صدا و حجم اصلی تولید کننده. این دارو سیناژن است.

همه افرادی که در کارآزمایی بالینی شرکت می کنند باید به خود افتخار کنند که برای بهبود سلامت و دانش خود اقدام کرده اند. همه این داروهایی که ما و خانواده هایمان هر روز مصرف می کنیم به آزمایشات بالینی اختصاص داده شده است.

آیا می خواهید قبل از پایان تزریق 3 به عنوان داروی هومیوپاتی جایگزین وارد بازار شوید؟

البته ، من درک می کنم که مقامات ، که می خواهند دسترسی مردم به واکسن را با حمایت از تولید داخلی افزایش دهند ، اما هنوز واکسن جدید را به عنوان یک داروی جدید نمی شناسند ، مطالعه باید دقیق باشد ، باید ایمنی آن را به دقت در نظر بگیرند و امنیت. به ما سابقه آزمایشات بالینی و بیوسیمیلارها را داریم و می دانیم که باید اثربخشی و ایمنی آن به دقت کنترل شود ، اما وقتی صحبت از واکسن ها می شود ، می دانیم که این محصول کاملاً جدید است و نه ya. نظر شخصی من و تیم علمی ما این است که همه تزریق ها باید تکمیل شود و ما باید حداقل چند هفته بعد از تزریق دوم حداقل تعداد رای دهندگان را داشته باشیم. البته همه اینها بستگی به اثربخشی اسپیکوژن دارد که فقط مطالعات نشان می دهد.

آیا فکر می کنید واکسن شما م thanثرتر از سایر واکسن های تولید شده در خانه است؟

خوب ، تکان های پروتئینی اغلب خطرناک هستند زیرا به جای تزریق تمام فرآیندهایی که ویروس از بین می برد ، پروتئین خالص به داوطلب تزریق می شود و عوارض جانبی کمتری ایجاد می کند. (Adox و CPG) ، که به اثربخشی طولانی مدت واکسن کمک می کند. علاوه بر این ، این خط تولید یک داروی ضد التهابی GMP تأیید شده توسط اتحادیه اروپا است و می تواند نوید تکرار کیفیت در تولید را بدهد. از سوی دیگر ، اگر می توان از آن به عنوان یک مزیت استفاده کرد ، ما در سالهای اخیر به بزرگترین تولید کننده پروتئین در خاورمیانه تبدیل شده ایم ، بنابراین امیدواریم بتوانیم به تولید پایدار و افزایش دست یابیم.

از نظر تبلیغات برای گرفتن داوطلب برای تحصیل ، تبلیغات را کجا انجام دادید؟ با تعداد داوطلبان مشکل دارید؟

ما رسانه های اجتماعی نداریم که شما را ملزم به حضور در تلویزیون یا صفحات محبوب کند. رسانه های اجتماعی شرکت و همکاران مجموعه به طور عمومی اعلام کردند که ما هیچ مشکلی با تعداد داوطلبان نداشتیم و قبل از شروع سه مطالعه از تعداد مورد نیاز فراتر رفتیم ، ما مشترک هستیم اما ثبت نام باز است زیرا همه کسانی که ثبت نام کرده اند واجد شرایط نیستند در مطالعه شرکت کنید در آینده ، اگر نتایج این مطالعه موفقیت آمیز باشد ، نیازی به تبلیغات نخواهد بود زیرا خریدار واکسن خواهد بود.

یکی از س questionsالاتی که در این مطالعه مطرح شد ، تصمیم گیری در مورد واکسن زدن به آنها بود یا خیر.

به طور خلاصه ، ما به داوطلبان اطلاع می دهیم که به دلیل طولانی شدن پیگیری ، ممکن است ظرف 6 ماه آینده اعلام نشود ، اما تصمیم در دست ما و کمیته اخلاق ملی نیست ، هر زمان که مناسب بداند. ، به ما بگویید که نوع تزریق را اعلام کنیم. در نهایت ، در صورت تأیید واکسن ، همه افراد واکسینه شده به عنوان یک اقدام پیشگیرانه واکسن را دریافت می کنند.

شایعه دیگری وجود دارد که واکسن های استرالیا در حال آزمایش HIV هستند. شما چه جوابی به اینها می دهید؟

این در مورد CSL است ، که در مرحله اول مطالعه نشان داد کسانی که واکسن دریافت کرده اند با موفقیت آزمایش HIV را انجام داده اند ، که مراحل آزمایش خود را خاتمه داده اند و هیچ ارتباطی با شرکت واکسن استرالیا و محصول COVAX-19 ندارند. فقط استرالیا بین این دو شرکت همکاری می کند.

آیا هیچ سازمان دولتی یا دولتی در تولید این واکسن دخیل هستند؟

سیناگن یک شرکت خصوصی است ، نه بخشی از یک شرکت تولید کننده واکسن.

آخرین س andال و س crucialال اساسی ، اگر واکسن به درستی کار نکند ، آیا آماده اعلام آن هستید؟

این مورد برای هیچ شرکتی در هیچ کجای جهان جذابیتی ندارد و برای ما مناسب است. ما 15 سال است که در زمینه صادرات داروهای بیوتکنولوژی کار می کنیم ، و این ستایش هایی که از متخصصان و بیماران دریافت کرده ایم برای ما ارزشمند است. به از سوی دیگر ، تمام داده های ما در اختیار وزارت بهداشت و کمیته استاندارد ملی است و هیچ کس حق تغییر نتایج را ندارد.

2121

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا