جامعه و خانواده

واژگونی مرگبار پژو۲۰۶ در بزرگراه آیت‌الله هاشمی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از فوت یک نفر بر اثر تصادف یک دستگاه خودرو در جاده آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با سی وی نت. وی در این زمینه گفت: ساعت 15:50 امروز حادثه تصادف در بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، ورودی اشرفی اصفهانی شمالی، به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گزارش شد که بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانان. ایستگاه 94 O به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه، ادامه داد: آتش نشانان با رسیدن به محل متوجه شدند که راننده پژو 206 هنگام حرکت در جاده به دلایل نامعلومی کنترل خودرو را از دست داده و از دست داده است. در جاده پس از برخورد به درب امنیتی متوقف شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه این خودرو 3 سرنشین 20 ساله داشت، گفت: دو نفر از سرنشینان قبل از رسیدن ماموران آتش نشانی از خودرو پیاده شدند. تصادف، اما راننده داخل خودرو محبوس شد و در این مورد آتش نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه سقف خودرو را باز کردند و راننده محبوس شده در داخل خودرو را رها کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

ملکی افزود: با تحویل این جوان 20 ساله به اورژانس و بررسی علائم حیاتی مشخص شد که در همان لحظات اولیه تصادف و به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه آتش نشانان در حال انتقال خودرو به محل امن در حاشیه جاده بودند، گفت: آتش نشانان پس از انجام اقدامات لازم و به خوبی در حال تحویل محل حادثه هستند. به ارتش پلیس راهنمایی و رانندگی

وی درباره علت حادثه نیز بیان کرد: کارشناسان و پلیس راهنمایی و رانندگی مراحل خود را برای بررسی علت حادثه آغاز کرده اند و پلیس علت حادثه را اعلام می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا