حوادث

واقعا چرا بین خطوط نمی‌رانیم؟

واقعا چرا بین خطوط نمی‌رانیم؟

همه ما اینجا آن را دیده ایم: جاده های بزرگ و ماشین های بزرگ. پس از باز شدن ، برخی از رانندگان دریغ نمی کنند ، آنها به سرعت فرمان را می چرخانند تا در شکاف هوای آزاد خود را به ماشین خود متصل کنند و بنابراین از یک ردیف به ردیف دیگر می روند.

باید اعتراف کنیم که بخشی از جاده در شهرهای بزرگ مانند تهران یا سایر شهرها به این دلیل است که شهروندان به درستی رانندگی نمی کنند و قوانین راهنمایی و رانندگی را نادیده می گیرند. با ایجاد ترافیک به دلیل تصادفات و بی احتیاطی و رانندگی از چپ به راست و رانندگی نکردن در وسط جاده. هنگامی که زندگی شما در سفر به هدر رفت ، به خود و سایر رانندگان توجه زیادی کنید تا از این موضوع مطلع شوید.

کار دشواری نیست: وقتی در سمت راست ماشین هستیم و ماشین را در سمت چپ می بینیم که در سمت راست رانندگی می کند ، سرعت خود را کم می کنیم و ماشین را در صف قرار می دهیم. برخی از مردم تصور می کنند که اگر آن را دوست نداشته باشند ، به سمت چپ رانندگی نمی کنند. آنها ممکن است از غیرقانونی بودن این تصور غلط آگاهی نداشته باشند.

وسایل نقلیه باید بین خطوط حرکت کنند و عبور نکنند ، بنابراین مراقب باشید وقتی می خواهید خط را عوض کنید و با استفاده از چراغ یا اطلاعات ، تصمیم خود را به سایر مالکان خودرو بگویید. سپس روش های دیگری برای احترام به قدرت مسیر اضافه کنید. در جاده های بدون علامت ، تغییر مسیرهای چپ و راست ممنوع است ، مگر با بررسی دقیق و بررسی حق تقدم عبور اتومبیلران از همان خط مجاور. همچنین ، خروج و خروج وسایل نقلیه در جاده های دیگر (غیر جاده ای) ممنوع است ، مگر اینکه از محدودیت ها فراتر رفته و از قوانین تبعیت کنید.

بر اساس جدول خسارت رانندگی ، قانون عدم رانندگی اتومبیل بین دو لاین یا تغییر مسیر بدون چک ، در تجارت آزاد شهری ، منطقه ای ، حومه ای و ترافیکی 50000 تومان است.

ستوان سرهنگ ولی خسروی ، مدرس دانشگاه ، به سی وی نت گفت ، “رانندگی به دلیل ارزش زیادی که در سفر و ارتباطات انسانی دارد ، و همچنین هر جامعه ای نیاز به هشدار دارد ، به عنوان یک قسمت مهم از زندگی یک شخص تلقی می شود. رانندگی برای جلوگیری از تصادفات و جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی ، برای حفظ نظم و انضباط و توجه به قوانین و احترام به حقوق دیگران ، در صورت لزوم و ضروری ، و رانندگی برای رانندگی برای جلوگیری از تصادفات و جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی. نوعی رفتار اجتماعی. ازدواج در رانندگی ، همچنین به عنوان “آموزش راهنمایی و رانندگی” ترجمه می شود ، درجه ای است که شهروندان از قوانین راهنمایی و رانندگی پیروی می کنند ؛ یعنی هر کس مسئولیت حمایت از قانون و قانون را برای زندگی دارد رعایت نکردن قانون و هنجارهای اجتماعی ، به ویژه مواردی که هشدار نمی دهند بدون ترافیک ، منجر به افزایش بسیاری از تصادفات و تصادفات و هدر رفتن منابع انسانی و ناامنی در جامعه می شود. یکدیگر نقش بسیار مهمی در پیروی از قوانین و مقررات رانندگی و همچنین نظم رانندگی دارند. “یکی از مهمترین جنبه های هشدار ترافیک عبور از وسط جاده است.”

وی گفت: “رانندگان محترم سعی نکنند ماشین خود را در اولین فضای خالی بدون رعایت قوانین قرار دهند.” همچنین ، برای رسیدن به مقصد خود ، نباید با رانندگان دیگر رقابت کنند و فارغ از مارک ، به ویژه مارک ، از اتومبیل های دیگر سبقت بگیرند. عواقب این نوع رانندگی و عدم حرکت در جاده ها چیزی جز تصادفات ، افزایش کند ترافیک ، تاخیر ، آلودگی هوا ، عدم اقتدار دیگران و … نیست. “بنابراین پیش بینی می شود برای ایجاد هشدارهای راهنمایی و رانندگی ، مشارکت در حرکت جمعی و حرکت وسایل نقلیه در وسط جاده یکی از اصول اخلاقی باشد که منجر به ارتقا ایمنی ترافیک جاده ها و بهبود ترافیک خواهد شد.”

وی گفت ، “تعداد رانندگانی كه در وسط جاده كوچك تردد نمی كنند اندك است ، اما بسیاری از رانندگان ، عمدتاً تازه واردان و افراد مسن ، برای داشتن حداكثر ایمنی در بین جاده های مسطح تردد می كنند.” “در حالی که تیم ها در بهبود ایمنی ترافیک و رانندگان قطار گام های قابل توجهی برداشته اند ، ما باید در جهت بهبود رفتار رانندگان و مسیرهای ترافیکی تلاش کنیم.”

ستوان سرهنگ خسروی برخی از این روش ها را شامل می شود ، از جمله اطلاعات مناسب در مورد بناهای فرهنگی برای اطلاع پلیس راهنمایی و رانندگی و تغییر الگوی رانندگی برای جابجایی در مسافت های طولانی ، با استفاده از فناوری کمکی ، و این یک مسیر هشدار دهنده است. استفاده از فن آوری های جدید در جاده ها ، ادامه اجرای “خط سفید” و پشتیبانی پلیس راهنمایی و رانندگی در شهر ، و همچنین درمان فشرده رانندگانی که در جاده رانندگی نمی کنند.

برای ایجاد فرهنگ در این منطقه ، کمپین # من_ بین_ خطوط_میرانم هستم از سال 2016 در شبکه های اجتماعی شروع به کار کرد و اندکی بعد مردم را با پلیس جمع کرد. این ایده با گروهی از دانشجویان جوان آغاز شد ، آنها پیشنهاد دادند كه بعضی از اتومبیل ها علامت “من در وسط سطح رانندگی می كنم” را پشت پنجره های خود قرار دهند. با این حال ، به نظر نمی رسد که این کمپین مانند گذشته کار کند ، آخرین مقاله در مورد وبلاگ در حمایت از کمپین Line و کمپین 60 در دسامبر 1999 راه اندازی شده است. همچنین ، صفحه اینستاگرام این پست 62 پست و مدت زمان طولانی است که گروه افراد 929 به روز نشده است.

طبق ارقام دولت ، حدود 10٪ از تصادفات جاده ای به دلیل کمبود رانندگی در وسط جاده اتفاق می افتد و ترویج یک سنت خوب رانندگی می تواند منجر به تصادفات کمتر و هزینه های مالی و شخصی شود. همچنین ، اگر از بین جاده ها عبور کنید ، تعداد جاده ها کاهش می یابد ، در نتیجه در وقت و مصرف سوخت شهروندان صرفه جویی می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا