ورزش

هیچ تیمی ضعیف نیست/ مصر با تمام توان می‌آید

    طلوکیان: هیچ تیمی ضعیف نیست/مصر با تمام قوا می آید

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه مصر تمام توان خود را برای رویارویی با ایران به کار می گیرد، گفت: در جام جهانی مردان هیچ نقطه ضعفی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری سی وی نت، علیرضا طلوکیان درباره وضعیت تیم والیبال ایران پس از شکست مقابل آرژانتین اظهار داشت: اول از همه به خاطر پیروزی مقابل تیم ملی آرژانتین به آنها تبریک می گویم. با این حال آنها دارنده مدال برنز المپیک هستند و بازیکنان خوبی دارند.

او ادامه داد: امروز تمرین خوبی داشتیم. به گفته عطایی سرمربی تیم ملی، بازیکنان اصلی بازی دیروز تمرین ساده ای داشتند و سایر بازیکنان نیز تمرینات فوتبالی خوبی داشتند. ما می خواهیم این بچه ها بیشتر توپ را لمس کنند.

مربی تیم ملی والیبال ایران درباره سطح دانش کادر فنی تیم ملی مصر گفت: با توجه به اینکه مصر جزو لیگ ملت ها نیست و در سال 2022 چند بازی برگزار می کند، نمی توانیم عملکرد آنها را کنترل کنیم و اطلاعات ما محدود است. آنها یک بازی در اسلوونی و یک بازی در ترکیه انجام داده اند.

او ادامه داد: آنها در مسابقات جهانی هم یک بازی مقابل هلند انجام دادند که دیدیم تیم خوبی دارند. بازیکنان این تیم قد بلند و قوی هستند. آنها پرش های خوبی انجام می دهند و قد آنها بسیار زیاد است. امیدوارم بتوانیم برنامه خوبی داشته باشیم. آنها ممکن است با توپ مشکل داشته باشند، اما در ضربه زدن، سرویس و دفاع خوب هستند. آنها در نقل و انتقالات هم مشکل دارند اما 8 بار قهرمان منطقه آفریقا شده اند.

طلوع کیان گفت: این یک مسابقات جهانی است و هیچ تیمی زیر بار سگ نمی رود. بدون شک با تمام قوا بازی خواهند کرد چرا که اگر ایران آنها را شکست دهد شانس صعودشان نزدیک به صفر خواهد بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تغییراتی در بازی رخ می دهد و کادر فنی در حال تلاش برای اطلاع رسانی به بازیکنان است. عطایی به بازیکنان گفت که تمرین می کنند تا آنها را در وضعیت روحی خوبی نگه دارد. بازیکنانی مانند اسفندیار، اسماعیل نژاد و حتی وادی رقابت بین المللی کمی دیده اند. از آنجایی که لیگ بین المللی مکان خوبی برای کسب تجربه است، شرایط اینجا متفاوت است و 24 تیم برتر جهان آمده اند تا در سطح بالایی از بازی نتیجه بگیرند.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 20 صبح فردا (دوشنبه هفتم شهریور ماه) در دومین دیدار خود در آغاز جام جهانی به مصاف مصر نماینده قاره آفریقا می رود. شاگردان بهروز عطایی در اولین دیدار شب گذشته موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 آرژانتین را شکست دهند.

پایان پیام //

این مقاله به شما کمک کرد؟

بر اساس نتایج 0 رای به نفع 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا