ورزش

هیئت تل‌آویو در دوحه اختیارات بیشتری دریافت کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سی وی نت، کابینه رژیم صهیونیستی به هیات مذاکره کنده این رژیم در دوحه اختیارات بیشتری داد.

براساس گزارش شبکه الجزیره قطر، منابع صهیونیست اعلام کردند که به هیات مذاکره کننده رژیم صهیونیستی در دوحه اختیارات بیشتری داده شده است.

رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد که کابینه جنگ این رژیم با اعطای اختیارات بیشتر به هیات مذاکره کننده تل آویو در دوحه موافقت کرده است.

پیش از این «رونین بار» رئیس شاباک تهدید کرده بود در صورتی که اختیارات بیشتری به هیات مذاکره کننده اسرائیلی داده نشود، راهی دوحه نخواهد شد.

بر اساس این گزارش، کابینه جنگ و مسئولان نظامی ارشد اسرائیلی بنیامین نتانیاهو را تحت فشار قرار دادند تا با افزایش اختیارات هیات مذاکره کننده رژیم صهیونیستی در دوحه موافقت کند.

این درحالی است که یک مقام بلندپایه در مقاومت پیش از این به شبکه المیادین اعلام کرده بود که مذاکرات در دوحه پیشرفت خاصی نداشته است.

این مقام که نامش ذکر نشده است، گفت: طرف اسرائیلی بازگشت آوارگان را به صورت گروه‌هایی شامل زنان، کودکان و مردان مسن مشخص کرد که حماس آن را رد کرد.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی هیچ پاسخی در مورد آتش بس یا عقب نشینی از نوار غزه نداد و صحبتی درباره اسرای مورد درخواست حماس نشده است.

انتهای پیام/

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا