حوادث

هوا گرم می‌شود

داستان آفتاب:

صادق ضیائیان اظهار داشت: امروز (2 ژوئن) ظهر در مناطق شمالی آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل ، زاگرس مرکزی و استان هرمزگان ، جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان و فردا عصر (3 ژوئن) در استانها در امتداد ساحل خزر رشته کوه های البرز و زاگرس مرکزی ، بخش هایی از هرمزگان در جنوب سیستان و بلوچستان با بارش شدید باران پخش می شود و وزش باد پیش بینی می شود.

ادامه: این وضعیت روز یکشنبه (4 ژوئن) در بخش هایی از شمال غربی ، شمال و جنوب و دوشنبه (5 ژوئن) در مناطق شمالی و شمالی شمال و سه شنبه (4 ژوئن) است. 6) در کوه‌های البرز و زاگرس مرکزی. انتظار می رود.

هوا گرمتر است

به گفته مدیرکل پیش بینی و اخطار اولیه سازمان هواشناسی ، از پنجشنبه (8 ژوئن) تا اواسط هفته آینده ، میزان آفتاب در برخی مناطق کشور بجز منطقه شمالی کندتر خواهد بود. کشور در اردبیل. ) افزایش قابل توجهی در درجه حرارت شدید و وزش باد شدید در مقایسه با نیمکره جنوبی مشاهده می شود و در روز یکشنبه (11 ژوئن) هوا کم خواهد شد.

ضیاییان ادامه داد: روزهای یکشنبه و دوشنبه (4 و 5 ژوئن) دریای خزر قوی خواهد بود.

وی در خاتمه ، توضیحاتی درباره وضعیت هوا در تهران طی دو روز آینده بیان کرد: هوا مانند آسمان صبح روز بعد (3 ژوئن) و هوا در صبح و چند ساعت در هوا خواهد بود با حداقل دمای 20 درجه و حداکثر دمای 33 درجه سانتیگراد روز یکشنبه (4 ژوئن) ابرها در بعد از ظهر کمی سردتر می شوند و افزایش ابر و هوا با دمای پایین 21 درجه سانتیگراد پیشگویی می کنند

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا