جامعه و خانواده

هوای ‌پایتخت امروز در محدوده «قابل قبول»

طبق آژانس حفاظت از محیط زیست تهران ، علی رغم احتمال کاهش اوزن و تخریب اوزن در برخی مناطق امروز (11 مه) ، پیش بینی های مداوم هوا پیش بینی می شود. .

بر اساس سی وی نت ، پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می دهد که صبح امروز (11 اردیبهشت) در بسیاری از مناطق ، کیفیت هوا به دلیل وزش باد خوب و شرایط جوی مناسب برای گسترش آلودگی هوا در طول ساعت ، در یک حد غیر قابل قبول خواهد بود.

در طول روز ، باد کاهش می یابد و از گسترش آلودگی حمایت می کند ، اگرچه در برخی مناطق تولید “ازن” به اندازه کافی وجود دارد ، اما ممکن است در این آلودگی نیز افزایش یابد و همچنین جریان هوا کاهش یابد. .

با وجود وزش باد شدید و احتمال پراکندگی طوفان در اواخر عصر امروز علی رغم اواخر عصر ، وزش باد در بسیاری از مناطق در محدوده قابل قبولی خواهد بود ، با این حال ، باد ناشی از وزش باد شدید در منطقه می تواند منجر به و کاهش میزان هوا شود. فاصله در انتظار

صبح روز بعد (12 مه) انتظار می رود که در بسیاری از نقاط وزش باد بسیار خوب باشد. به تدریج با رشد هوا و هوا و وزش باد شدید در طول روز ، شرایط بهتری برای گسترش آلودگی هوا فراهم می شود. همچنین در ساده ترین مکان ها می توان هوا را بدست آورد و کیفیت پایین هوا را کاهش داد.

ادامه این شرایط جوی تا فردا عصر (12 مه) منجر به ایجاد شرایط آب و هوایی بهتر در بسیاری از مناطق خواهد شد.

به گزارش سی وی نت ، آلودگی ترافیک هوایی پایتخت طی 24 ساعت گذشته به طور متوسط ​​”در کمتر از 2.5 میکرون” به حالت تعلیق درآمده و کیفیت هوای پایتخت ثابت بوده است. آلودگی نمایشگر نمایشگر فعلی “تعلیق کمتر از 2.5 میکرون” با متوسط ​​62 درجه هوا و دامنه قابل قبول است.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا