ورزش

همین حالا صدر جدول هستیم/ به جانشین محبی اطمینان صد در صدی دارم

ساپینتو: اکنون در صدر جدول هستیم/ به جانشین محب 100 درصد اطمینان دارم

ریکاردو ساپینتو در نشست خبری قبل از بازی استقلال نظر خود را بیان کرد.

به گزارش رسانه سی وی نت؛ ریکاردو ساپینتو درباره بازی فردا برابر مس رفسنجان گفت: فردا با تیمی بازی داریم که عملکرد خوبی در لیگ داشته است. فکر می کنم این تیم یک باخت دارد و بهترین دفاع لیگ را دارد. این تیم چهار گل به ثمر رساند. این یک هشدار بزرگ برای ما است زیرا کار ما را سخت می کند. خیلی از بازیکنان ما فردا در بازی حضور ندارند و شرایط سختی داریم. این فرصتی است برای بازیکنان دیگر تا ارزش خود را ثابت کنند و ثابت کنند که شایسته این فرصت هستند. البته به 3 امتیاز این بازی نیاز داریم و می خواهیم در بالای جدول به کار خود ادامه دهیم. ما روی کارمان تمرکز کرده‌ایم، اما فکری هم از حاشیه بازی پرسپولیس داریم، اما باید روی کارمان تمرکز کنیم تا در بالای جدول بمانیم. بازیکنان خوب کار می کنند، خوب و با انگیزه هستند و ما برای این بازی آماده هستیم. داور در بازی ما با گل گهر اشتباه بزرگی کرد و بدون هیچ کاری مرا اخراج کرد، امیدوارم این داور در بازی ما با مس رفسنجان این اشتباه را مرتکب نشود چون به همه احترام می گذارم و احترام می گذارم. آن اتفاق باعث شد سه بازی را از دست بدهم.

وی درباره افت بعد از جام جهانی گفت: انتقاد را پذیرفتم. این پیوندی است که ما با یکدیگر داریم. همه بازی ها سخت هستند. ما در فرم هستیم و به این تعطیلات نیاز نداریم. چند تلفات داشتیم. فکر می‌کنم این عدم آمادگی برای تیم‌های دیگر است و تیم‌های دیگر در حال بازیابی خود هستند تا برگردند. نتایج تا کنون خوب بوده است. اگرچه به کار ایده آل خود نرسیدیم، اما شرایط خوب بود. در بازی بعدی فقط می خواهیم پیروز شویم.

ساپینتو درباره اردوگاه حجازی گفت: وضعیت پوشش گیاهی خوب است اما شرکت ها آمادگی لازم را ندارند. من خودم اینجا حتی خانه و حمام برای خودم ندارم. ما جایی برای سلامتی و بهبودی نداریم و باید فورا به این موارد رسیدگی شود. چمن بسیار خوبی است و به دلیل کیفیت چمن سایر موارد را فراموش کرده ایم. مهمترین چیز این است که ما همیشه می خواهیم خوب باشیم که خوش شانس هستیم. قبل از ملاقات با شرکت نفت آبادان با مرکز آموزشی مشکل داشتیم. امیدوارم وضعیت بهتر شود. من با همکارانم سخت کار می کنم. با یک خاک خوب می توانیم به بهترین شکل ممکن برسیم.

مدیرعامل آبی پوشان درباره غیبت محبی اظهار داشت: من دوست دارم 27 بازیکنم را داشته باشم. به جز محبی بازیکنانی داریم که فرصت بازی پیدا نمی کنند و مهم هستند. من 100 درصد اطمینان دارم که بازیکنان فردا بازی خواهند کرد. این بازیکنان انگیزه زیادی دارند و می خواهند خودشان را به مربی ثابت کنند و ثابت کنند که لیاقتشان بیشتر از اینهاست. پیشتازی در صورت پیروزی؟ ما الان بالای جدول هستیم. ما تنها نیستیم، اما در بالای جدول هستیم. ما دوست داریم کارمان را انجام دهیم. مهم ترین بازی پرسپولیس بازی ماست و نه می خواهیم 3 امتیاز بازی را از دست بدهیم و نه هدف واقعی خود را از دست بدهیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره دلایل افت استقلال بعد از جام جهانی گفت: این بازیکنان به زودی گل خواهند زد. این بازیکنان فرصت ایجاد می کنند. احساس می کنم قائدی از مس رفسنجان برای گلزنی در این دیدار استفاده خواهد کرد. کسانی که گل نزنند می توانند گل بزنند. ما هنوز به فرم 100% خود نرسیده ایم. این بازیکنان با اعتماد به نفس خوب به بهترین موقعیت خود می رسند و به تیم کمک می کنند. تاثیر نداشتن قائدی و محبی در لیست جام جهانی؟ آنها خوشحال هستند. وقتی لیست تیم ملی آمد، برخی از بازیکنانم خوشحال و عصبانی نبودند، اما حالا روحیه تیمی برگشته و بازیکنان خیلی زود فوتبال خوب خود را نشان خواهند داد. آیا شما نگران فردا هستید؟ نگرانی من غیبت چند بازیکن است و امیدوارم بعد از بازی با مس رفسنجان ریکاوری کنیم و همه بازیکنان را در دست بگیریم.

انتهای پیام





این مقاله به شما کمک کرد؟

بر اساس نتایج رای به نفع رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا