سلامت و تندرستی

همه نکاتی که ترخیص شدگان کرونا از بیمارستان‌ها باید رعایت کنند

همانطور که می دانید ، افراد مختلف هنگام ابتلا به ویروس کرونا ، مراحل مختلف بیماری را مشاهده می کنند. برخی می خواهند به بیمارستان بروند و برخی بهبود می یابند و در خانه استراحت می کنند. نکته مهم این است که حتی اگر بیمار را در بیمارستان کتک بزنید ، درمان شما تمام نشده است و هنوز هم به مراقبت احتیاج دارید.

بر اساس سی وی نت ، حداقل 3 هفته پس از شروع علائم ، شما دیگر خلبان نیستید و یک پزشک شما را نجات داده است. اکنون که سلامتی خود را به طور کامل بهبود بخشید ، باید توصیه های پزشکی را دنبال کنید تا علاوه بر حفظ سلامتی ، از شیوع این بیماری و سایر بیماری ها جلوگیری نکنید. در بیمارانی که از بیماری کووید 19 بهبود می یابند ، ضعف ، تنگی نفس و کمبود اشتها گزارش شده است و به دلیل صدمه باکتریایی به ریه ها و سایر اندام ها ، بدن به زمان بهبودی و بازگشت به حالت اولیه خود نیاز دارد. تا آن زمان ، فرد باید توجه زیادی به سیستم ایمنی بدن خود داشته و روابط خود را حفظ کند زیرا ویروس می تواند دوباره برگردد.

طبق م Instituteسسه ملی زنان و زایمان ، بیمار باید پس از ترخیص به درمان خود ادامه دهد ، بنابراین مهم است که برای پیگیری مراحل درمانی به طور منظم به بیمارستان و دکتر مراجعه کنید. هر پزشک در مورد زمان تجویز دارو و زمان استفاده از آن تصمیم می گیرد.
پس از دوره نقاهت ، اگر بیمار علائم و نشانه هایی مانند تب ، تنگی نفس و سرفه خشک را ادامه ندهد ، دیگر نیازی به معاینه بیشتر نیست. اگر علائمی مانند تب و مشکلات تنفسی دارید دوباره به پزشک مراجعه کنید. عود بیماران Covid 19 نشان داده نشد ، اما این بیماران پس از برداشته شدن از خانه توانستند زندگی روزمره خود را از سر بگیرند. حفظ نکات زیر کافی است:

داروهای تجویز شده خود را به طور منظم در زمانی که در نسخه ذکر شده مصرف کنید ، حتی اگر احساس بهبودی کردید ، مصرف دارو را تا پایان درمان قطع نکنید.

بسته به شرایط و سلامتی که دارید این داروها به شما داده می شود. لطفا از حمایت از آنها و دیگران خودداری کنید.

اگر سرفه شما بدتر شد ، یا تب دیگری دارید یا تنفس شما بدتر شد ، بلافاصله به بیمارستان بروید.

مشکلات بالقوه تهدید کننده زندگی به دو دسته تقسیم می شوند ، دسته اول دوره بدون دارو را بدتر می کند: از جمله کمبود سردرد و رشد که ممکن است پس از بهبودی برنگردد ، که در عرض 2 تا 3 ماه به گذشته می رسد. دوم ، جایی که باید درمان و درمان آغاز شود ، مانند یک مشکل در انسان مانند سرفه یا تنگی نفس ، باید به پزشک ارجاع شود و با دارو درمان شود.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا