اقتصادی

هلال‌احمر نهادی امیدآفرین است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

هلال‌احمر نهادی امیدآفرین است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، ابوالفضل رفیعی ظهر پنج‌شنبه در نخستین کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر دفاع‌مقدس و مقاومت و یادواره ۳۰ شهید امدادگر استان زنجان، از جمعیت هلال‌احمر به عنوان نهادی امیدآفرین در جامعه یاد کرد و گفت: همین امر باعث شده است تا این نهاد از جایگاه خوبی در بین مردم برخوردار باشد.

وی با یادآوری اینکه به واسطه اقدامات بشردوستانه‌ای که جمعیت هلال‌احمر در مواقع مختلف انجام می‌دهد، مردم همواره این جمعیت را در کنار خود احساس می‌کنند، افزود: همین نگرش جمعی در خصوص جمعیت هلال‌احمر باعث شده است تا این نهاد از جایگاه ارزشمندی در بین آحاد جامعه برخوردار شود.

رفیعی با تاکید بر اینکه حضور داوطلبان در این جمعیت باعث شده است تا از هلال‌احمر به عنوان نهادی مردم‌محور و مردم‌پایه یاد کنیم، اظهار کرد: همین نگرش داوطلبانه باعث شده تا این ظرفیت در شرایط مختلف جامعه منشأ خدمات ارزنده و بشردوستانه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در ادامه بر استمرار برگزاری چنین برنامه‌هایی تاکید کرد و گفت: اقداماتی که امدادگران جمعیت هلال‌احمر در حوادث و اتفاقات متعدد انجام می‌دهند، مصداق بارز کمک به خلق ناشی از حس انسان‌دوستی است که در دین اسلام نیز به آن سفارش شده است.

سردار نصرالله فتحیان، مسؤول مؤسسه بهداری رزمی دفاع‌مقدس و مقاومت نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه مردم پایتخت شور و شعور حسینی از دیرباز در انجام امور خیر و نیز ایثار جزو سرآمدان هستند، عنوان کرد: اعزام ۷۰ هزار رزمنده به جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع‌مقدس موید این ادعا است.

دکمه بازگشت به بالا