ورزش

هشدار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مخالفان شروع لیگ برتر

رئیس کمیته انضباطی اخیراً در ابتدای لیگ برتر از مخالفت خبر داد.

به گزارش سی وی نت ، ابوالفضل حسن زاده محمدی رئیس کمیته انضباطی اظهار داشت: هرگونه اظهارات جذاب و دروغین درباره برگزاری مسابقه یا تحریک غیر رقبا است. مطابق اساسنامه اخطار مصوب سال 1397 ، وزن تخلف و مسئولیت شخصی. ” منجر به اشتباه می شود.

وی افزود: بدون شک کمیته انضباطی در اسرع وقت در مورد اینگونه تخلفات تحقیق کرده و تصمیم مهمی را اتخاذ خواهد کرد. در نتیجه ، من از تمام باشگاهها می خواهم که در مصاحبه های انجام شده در رسانه های اجتماعی ، بر نتایج کارهایی که بازیکنان یا مربیان تیم انجام می دهند ، کنترل کامل داشته باشند.

فدراسیون فوتبال بیانیه ای را در وب سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرد: “در وهله اول توپ به باشگاه ها و باشگاه فوتبال فوتسال لیگ ارسال می شود و بیان می کند که براساس آیین نامه انضباطی ، رعایت و رعایت کلیه قوانین ، دستورالعمل ها و دستورالعمل های تیم است. چگونه یک بازی برگزار کنیم. ” بسکتبال ، فوتسال ، فوتبال ساحلی و حفظ قوانین بهداشتی در همه سطوح توسط کلوپ ها ، بازیکنان و رهبران از اهمیت زیادی برخوردار است همچنین نقض قوانین ارتباطات نقض نظم و انضباط است و می توان به کمیته راهبری ارجاع داد برای بازی.

پایان ماموریت

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا