حوادث

هشدار و آماده‌باش مدیریت بحران درپی پیش‌بینی بارندگی و کاهش دما در تهران

مدیر مدیریت بحران منطقه تهران با اشاره به هشدار زرد گرما و کاهش بارندگی در مناطق مختلف تهران به مردم هشدار داد و از آمادگی امدادرسانی و ادوات کار خبر داد.

به گزارش سی وی نت، آنلاین حامد یزدی امروز با اشاره به نصب اخطار زرد تابستانی در منطقه تهران از سوی سازمان هواشناسی گفت: بر اساس گزارش سازمان هواشناسی استان تهران برای فردا پنج شنبه 19 آذرماه بارندگی پیش بینی می شود. کوهها. در شمال غرب استان.

وی افزود: همچنین بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی برای روز جمعه 20 آذرماه در شمال، شنبه 21 آذر در نیمه شمالی و یکشنبه 21 آذر در منطقه تهران بارش باران، مه گرفتگی و در برخی ساعات. رعد و برق برف و شرایطی برای کاهش دما به ویژه در کوهستان های منطقه خواهیم داشت.

مدیرکل مدیریت بحران منطقه تهران با بیان اینکه در این مورد مدیریت بحران پیشنهادات لازم را برای اقدامات متقابل و امدادی، خدماتی، انتظامی و … داده است، گفت: برای عموم مردم از جمله مسافران مهم است. کشاورزان و پرورش دهندگان، پرورش دهندگان، خانه داران، مرغداران و سایر کارگران باید به این موضوع توجه داشته باشند و از بالا رفتن، استقرار در ساحل و کانال ها و … خودداری کنند. همچنین به تمامی کسانی که قصد تردد در جاده های کوهستانی و بزرگراه ها را دارند توصیه می کنم به موقع کولر همراه خود داشته باشند تا در مواقع ضروری آمادگی لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

این نکات را هنگام رانندگی در روزهای برفی و بارانی جدی بگیرید

یزدی آنلاین هوشیاری کامل امدادرسانی و عملیات نظامی منطقه تهران را نیز مهم دانست و گفت: سازماندهی و اقدامات لازم در این زمینه در سطح مناطق آسیب دیده برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا