جامعه و خانواده

هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها در دامنه و ارتفاعات شمال شرق استان تهران

مدیر مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به طغیان رودخانه های شمال شرق و کوه های مرتفع استان تهران هشدار داد و گفت: از مردم می خواهیم روی رودخانه بمانند.

به گزارش سی وی نت، حامد یزدی آنلاین از پیش بینی وزش باد شدید در جنوب و غرب منطقه تهران خبر داد و با صدور اخطاریه زرد از مردم خواست به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

وی ضمن اعلام هشدار نسبت به آنچه در هنگام وزش باد شدید می بارد، گفت: شهروندان به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان که پیش بینی می شود منطقه در خطر باشد، برای امروز جمعه 27 شهریور ماه تا بامداد روز شنبه , 19 سپتامبر. , مراقب افتادن اشیا از پشت بام و ساختمان هایی با اشیای ریز باشید. روی تابلوی رسانه کار کنید.

مدیر مدیریت بحران استانداری تهران بر تقویت ساختمان‌های موقت و رسانه‌ای، حفاظت از ساختمان‌های حساس به گرد و غبار و عدم پارک خودرو در مجاورت مناطق پرخطر تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، از بامداد شنبه تا دوشنبه بیست و یکم شهریور ماه، برای شمال شرق تهران، بارش باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. گفت: احتمال بالا آمدن آب رودخانه و طغیان آب وجود دارد و در این شرایط از مردم می خواهیم در ساحل بمانند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا