ورزش

هدف من اثرگذاری در تکواندو کرواسی است. من پیشنهادی از چین دریافت کردم

طبق اطلاعات شفافیوسف کرامیدر با اشاره به بیماری کرونا در زاگرب گفت: “کورونا مانند سایر نقاط دنیا به کرواسی آمد و در سراسر اروپا قرنطینه شد.” در اینجا آنها در حال مبارزه با این بیماری خطرناک هستند و ما نیز مانند هر کس دیگری به سلامتی خود توجه می کنیم. به خدا سوگند ، این تاج بزودی نابود می شود و مردم به زندگی عادی خود باز می گردند.

* قرارداد من با کروات ها یک سال است

مدال برنز المپیک 2004 آتن در مورد قراردادش با تیم ملی کرواسی گفت: “من با تیم تکواندو زاگرب قرارداد یک ساله دارم. مسئولان باشگاه می خواستند قراردادی دو ساله با من امضا كنند ، اما من قصد دارم اگر شرایط مناسب باشد با آنها قرارداد طولانی مدت امضا كنم. این باشگاه یکی از بهترین باشگاه های اروپا است.

وی افزود: شغل من مربی تکواندو است و کسی نمی خواهد از کشور خارج شود ، اما من مجبور شدم به عنوان مربی بین المللی به کرواسی بیایم. من یک مشکل دارم ، امیدوارم بتوانم تجربه خوبی کسب کنم.

دو مدال آور طلای بازی های آسیا در سال های 2006 و 2010 گفت: این تیم چند هفته پیش موفقیتی داشت: “من و یاسرب در اسلوونی اوپن شرکت کردیم و بسیاری از کشورهای اروپایی و ملی شرکت کردند. در این دوره از جنگ حدود هزار شرکت کننده حضور داشتند و تیم بسیار خوب نماینده یاستر زاگرب در مکان سوم قرار گرفت.

* من پیشنهادی از چین داشتم ، اما هدف من تأثیرگذاری در کرواسی است

وی گفت: “من همچنین پیشنهادی از چین داشتم که حتی وضعیت مالی چینی ها بهتر از کرواسی بود ، اما یادم هست که مسابقات زیادی در اروپا وجود دارد ، بنابراین می توانم تجربه زیادی در اینجا کسب کنم.” بر این اساس ، من میل شدیدی برای شروع کار در اروپا داشتم.

“تکواندو بین مردم کرواسی بسیار محبوب است.” قهرمان بانکوک در سال 2007 گفت: “تکواندو یکی از ورزش های محبوب کرواسی و یکی از ورزش های محبوب کرواسی است و از ورزشکاران خوبی برخوردار است.” تکواندو دختران در کرواسی عملکرد بهتری نسبت به پسران داشت و در مسابقات جهانی و اروپا و همچنین مدال های المپیک بانوان مدال های زیادی کسب کرد. آنها در بخش آقایان موفقیت چندانی نداشته اند و در بخش آقایان سرمایه گذاری های خوبی انجام داده اند تا نتایج بهتری کسب کنند ، امیدوارم که این امر تأثیر مثبتی در تکواندو آنها داشته باشد.

* رسانه توجه زیادی به من می کند

قهرمان تکواندو جهان گفت: “حضور من در کرواسی برای رسانه ها در اینجا مهم است. من چندین مصاحبه انجام دادم.” برای یک قهرمان المپیک و جهان مهم است که به عنوان مربی باشگاه با آنها همکاری کند. در اینجا آنها همه چیز را به صورت حرفه ای تماشا می کنند و قبل از برنامه به طور جدی ورزش می کنند.

وی گفت: “هفته گذشته ، تلویزیون کرواسی یک فیلم آموزشی برای من درباره مربیان و مربیان تکواندو ساخت. امیدوارم که از آن لذت بردم. من توانستم بخشی از تجربه چندین ساله ام را به آنها یاد بدهم و بنابراین نماینده خوبی از کشورمان باشم.” در کرواسی باشید.

* بسیار خوب است که مربیان ایرانی در خارج از کشور هستند

کرمی با اشاره به روابط ایران و کرواسی در زمینه ورزش و اینکه تکواندوکار ایرانی به صادرکنندگان سایر کشورها دستور می دهد و مربیان فوتبال از کرواسی را وارد می کنند ، گفت: هیچ مرزی در دنیای ورزش های حرفه ای وجود ندارد. دانش و مهارت همه می تواند به ما کمک کند. استفاده از علم مدرن برای ما طبیعی است و حتی استاد کانگ را از کره جنوبی برای تکواندو به ایران آوردیم. پس از آن مربیان محلی ما آنقدر خوب شدند که نیازی به مربی خارجی را ندیدیم. علاوه بر این ، سایر کشورهای خارجی مربیان تیم های ملی تکواندو از ایران را انتخاب می کنند و این یک نعمت بزرگ است و ما باید از این پتانسیل استفاده کنیم.

وی گفت: “این روزها ، انجمن تکواندو اروپا از من خواست كه ضمن تهیه یك فیلم آموزشی وقتی می خواستم در كرواسی باشم ، به عنوان معلم كار كنم.” من انجام می دهم این یکی از برنامه های اتحادیه تکواندو اروپا در این روزها است. به دنبال وقوع coronavirus و قرنطینه در بسیاری از کشورها ، همراه با قهرمانان جهان در تکواندو ، وی در حال تهیه فیلم های آموزشی برای علاقه مندان به این رشته است تا در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی ارسال شود.

* کار تیمی در کشور ما اهمیت بیشتری دارد

کاپیتان پیشین تیم ملی تکواندو کشورمان با اشاره به اینکه هیچ هدفی در لیگ کشور ما هدایت نکرده است ، گفت: “سال گذشته و امسال تیمی در لیگ ایران نداشتم ، زیرا رهبری تیم در کشور ما اهمیت بیشتری دارد.” اگر ارتباطی دارید و حامی مالی پیدا کنید ، می توانید تیمی را به لیگ بیاورید و به عنوان مربی یا سرپرست کار کنید. کسانی که این رابطه را ندارند ، به ناچار کنار گذاشته خواهند شد. من هم تیمی نداشتم و البته باید بهترین انتخاب را می کردم و اگر مربیگری را شروع می کردم بهترین انتخاب من در خارج از کشور بود.

وی گفت: “ورزش و تکواندو بخشی از زندگی ما است و نباید به خاطر آنها همه چیز را از دست بدهیم.” ورزشکاران باید تلاش کنند که به دلیل موقعیت در جامعه ، می توانند نمونه خوبی برای دیگران باشند. مدال بخشی از زندگی حرفه ای است و یک مدال همه چیز نیست.

* حضور ساعی در المپیک بسیار چشمگیر است

کرمی در پاسخ به این سؤال که تیم ملی ما چگونه برای تعویق یک ساله المپیک آماده شده است ، گفت: “این برای همه ورزشکاران در سراسر جهان به تعویق افتاده است.” این در حالی است که طبق قوانین قبلی بازیکنان دو تیم ملی ما باید تمرین کنند ، زیرا در این ماهها رقابت های بیشتری برگزار نمی شود ، باید شدت تمرین را کاهش دهند و از نظر وزن شرایط حرفه ای را رعایت کنند. البته تیم ملی تکواندو ایران شرایط دو المپیک را بهتر می شناسد و طبق دستورالعمل کادر فنی ادامه خواهد داشت.

جانباز تکواندوکار کشورمان افزود: جایگاه هادی ساعی به عنوان سرمربی تیم ملی بسیار چشمگیر است ، زیرا او یکی از بهترین مبارزان تکواندوکار در ایران و جهان است و بودن در کنار تیم ملی می تواند از نظر اعتماد ، بحث فنی و تجربه به آنها کمک زیادی کند. .

و آرزوی کرمی به اقوام جهان: امیدوارم که این بیماری انسداد قلبی ، که از سراسر جهان به وجود می آید ، به زودی ناپدید شود و مردم به زندگی عادی خود بازگردند و در کنار هم شاد زندگی کنند.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا