سلامت و تندرستیکسب و کار ایرانی

هایفوتراپی چگونه انجام میشود؟

هایفوتراپی در تهران یک گزینه موثر برای جراحی صورت است. در واقع با کمک این روش می توان با از بین بردن چین و چروک و سفت شدن پوست به بازسازی پوست کمک کرد. در درمان های صورت و صورت، لایه پوست هدف گذاری می شود تا در جراحی زیبایی با کمک برش و اسکار اصلاح شود، در نتیجه این روش غیر تهاجمی بوده و نیازی به انجام آن نیست.

درمان چیست؟

هایفو درمانی یا هایفو چیست؟ این یکی از جدیدترین تکنیک های زیبایی بدون درد برای لیفت، سفت کردن و جوانسازی پوست است و به عنوان یک جایگزین عملی (اما موقت) برای جراحی لیفت صورت در نظر گرفته می شود. HIFU مخفف High Intensity Focused Ultrasound است که مخفف High Intensity Focused Ultrasound Waves می باشد.

در واقع امواجی که برای تکنیک هیپوتراپی استفاده می شود، همان امواجی است که در دستگاه های اولتراسوند استفاده می شود. تنها تفاوت این دو روش این است که در هیپوتراپی امواج متمرکز شده و به لایه خاصی از پوست نفوذ می کنند که باعث بهبود تولید رشته های کلاژن در پوست می شود.

هیپوتراپی چگونه انجام می شود؟

در روش هیپوتراپی، اشعه اولتراسوند با چگالی بالا در ناحیه بافتی که قرار است درمان شود پخش می شود. همانطور که نور بزرگنمایی شده روی یک نقطه متمرکز می شود، این اولتراسوند گرما را متراکم می کند و دمای بافت را افزایش می دهد و سلول های مرده حذف می شوند. بیایید ببینیم چگونه اتفاق می افتد:

ابتدا ناحیه مورد نظر برای درمان توسط پزشک تعیین می شود.

گاهی اوقات ممکن است پزشک برای این کار از بی حسی موضعی استفاده کند.

پس از انجام این کار، ژل مخصوصی که شبیه به روان کننده است، روی ناحیه مورد نظر پوست اعمال می شود.

تجهیزات هایفو بر روی پوست قرار می گیرد و تغییرات لازم در شدت و کمیت امواج اولتراسونیک ایجاد می شود.

پس از ارسال امواج با پالس های کوتاه به ناحیه مورد نظر، درمان اولیه تکمیل می شود.

هایفو صورت چیست و در چه نواحی انجام می شود؟

از سال 2008، آرکیتراپی به عنوان یکی از موثرترین روش های زیبایی پوست شناخته شد و استفاده از این تکنیک در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است. روش hi-fo صورت برای موارد زیر استفاده می شود:

رفع چین و چروک صورت

سفت کردن و لیفت کردن پوست گردن و چانه

در ناحیه گونه ها، ابروها و ابروها بلند کنید

یک خط ضعیف ایجاد کنید

او با هایفو تمرین می کند

درمان هایفو دور چشم

از بین بردن سردرگمی

لیفت گردن و گردن

تنظیمات طراحی لبخند

مزایای درمان هایفو چیست؟

از آنجایی که این روش بدون درد است و نیازی به جراحی یا جراحی ندارد، مزایای زیادی دارد. از مزایای هایفو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعداد جلسات بسیار کمتر و حدود 1 تا 3 جلسه می باشد

طول عمر این فناوری حدود 1-2 سال است.

زمان لازم برای جلسات درمانی کوتاه و حدود 30 تا 90 دقیقه است.

این تکنیک نیازی به دوره نقاهت یا بهبودی پس از انجام آن ندارد

در این فرآیند هیچ سوزن، تزریق یا خونریزی وجود ندارد.

علاوه بر این، روش هایفو کاملا بدون درد و غیر الزام آور است.

این روش را می توان با سایر روش های پزشکی مانند میکرونیدلینگ ترکیب کرد.

هزینه بسیار کمی دارد و بسیاری از افراد می توانند آن را به راحتی انجام دهند.

چه کسی برای آرایش صورت مناسب است؟

روش جوانسازی پوست هایفو برای افراد 30 تا 75 ساله با پوست افتادگی مناسب است.

همچنین جوانان می توانند از این روش به عنوان یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از پیری پوست خود استفاده کنند.

این روش برای کسانی که در معرض نور شدید خورشید یا اشعه ماوراء بنفش هستند و کسانی که به پوست خود حساس هستند مناسب است.

لازم به ذکر است که روش هایفو برای سالمندانی که شکاف شدید در ناحیه گردن دارند مناسب نیست (روش مناسب برای اینگونه افراد جراحی لیفت است). علاوه بر این، این روش برای افرادی که دارای زخم، عفونت، آکنه یا کاشت فلزی در ناحیه تحت درمان هستند، مناسب نیست.

اثر هایفوتراپی روی پوست چقدر باقی می ماند؟

به طور معمول پس از اعمال هایفو، بیماران پس از یک دوره حدود 3 ماهه به نتایج مطلوب می رسند، اما باید بگوییم که این روش دائمی نیست.

به نظر می رسد که اثرات هایفو سریعتر از جراحی لیفت صورت است و خطرات بسیار کمتری نسبت به جراحی لیفت صورت دارد، اما اثرات دراز مدت آن چندان عالی نیست. همانطور که پوست روند پیری خود را از سر می گیرد، کلاژن تازه تشکیل شده تجزیه می شود و پوست به حالت اولیه خود باز می گردد. معمولاً یک سال پس از اتمام درمان این اتفاق می افتد و به همین دلیل بهبودی در هایفو ضروری است.

چند جلسه هیپوتراپی برای پوست مورد نیاز است؟

اکثر پزشکان 2 جلسه درمانی در سال اول را برای دستیابی به نتایج عالی از روش هایفو و سپس 1 تا 2 جلسه در سال در سال های بعد بسته به نتایج به دست آمده توصیه می کنند. .

تعداد جلسات مورد نیاز برای این کار با توجه به شرایط یا درخواست بیمار قابل تغییر است. به طور معمول، هر جلسه درمان 30 تا 90 دقیقه طول می کشد که از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

عوارض هیپوتراپی صورت چیست؟

تمامی روش های درمانی و زیبایی مانند جوانسازی صورت با عوارض جزئی و بسیار کم همراه است اما در این روش آسیب های ناشی از هایپرتراپی بسیار خفیف و کم بوده و حتی عوارض آن بسیار جزئی است.

از عوارض صورت هایفو می توان به قرمزی یا تورم بعد از درمان اشاره کرد که پس از مدت کوتاهی کاملاً برمی گردد و جای نگرانی ندارد.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا