ورزش

نیم ساعت قبل از شروع بازی با مس کرمان بازیکنان را جمع کردیم

سی وی نت/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: شاید باورتان نشود نیم ساعت قبل از شروع بازی توانستیم بازیکنان را جمع کنیم و با چنین شرایطی توانستیم برنده بازی با مس کرمان در جام حذفی باشیم. 

به گزارش سی وی نت، عزیز فریسات پس از پیروزی تیمش مقابل مس کرمان و صعود در جام حذفی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خدا را شکر می کنم که بازیکنان با تمام وجود بازی کردند و فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتیم البته در ابتدای بازی بازیکنان از نظر ذهنی تمرکز لازم را نداشتند و این هم به خاطر مشکلاتی بود که پیش از بازی برای تیم پیش آمده بود. 

وی ادامه داد: شاید باورتان نشود نیم ساعت قبل از شروع بازی توانستیم بازیکنان را جمع کنیم و با چنین شرایطی بازیکنان ما نتوانستند فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند و برنده بازی باشیم. دوست داریم تمام مسئولان به سمت جوانان تیم استقلال ملاثانی بیایند. بازیکنان ما بی ادعا اما با توانایی‌های بالا هستند و می توانند کارهای بزرگ انجام دهند، به شرط آن که به آنها توجه شود.

فریسات عنوان کرد: وقتی استقلال ملاثانی یک تیم لیگ برتری را شکست می‌دهد، پس این شایستگی را دارد که مسئولان شهر به آن توجه کنند.

 ادامه دارد…

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا