ورزش

نگاهی به سرنوشت عجیب برخی بازیکنان پرسپولیس

آفتاب نیوز:

شاید بد نباشد که سرنوشت برخی از این بازیکنان را در نظر بگیرید. نکته قابل توجه این است که بیشتر اعضای این لیست ، حتی امروز ، زیر 30 سال سن دارند!

رضا حقیقی

سرنوشت او بسیار عجیب است. رضا حقیقی هافبک دفاعی قدرتمندی بود که بین دو نیمه لیگ دوازدهم به پرسپولیس پیوست. او در آن زمان و فصل بعد عملکردهای درخشانی برای این تیم انجام داد. حقیقی که تحت کنترل علی دایی است ، در لیگ سیزدهم نیز یک ورزشکار باتجربه است اما از مشکلات مالی و پیشنهادات اروپایی و احتمال جدایی به شدت ناراحت است. سرانجام مرد واقعی پرسپولیس را ترک کرد و ستاره ای به نام کمال کامیابیا در فضای خالی خود ظاهر شد. شاید اگر خاقیگی از موقعیت خود قدردانی کرده بود ، امروز باز هم در ترکیب قرمزها قرار می گرفت اما برای پیشرفت تیم با پرسپولیس جایی نمی رفت. حقی که سابقه ثبت ابراز پشیمانی نسبت به رفتار خود در زمان حضور در پرسپولیس را داشت ، پس از ترک سفیدها ، شروع به بازی برای تیم هایی همچون شاهرخ ، صبا گم و شهرداری ماهشهر کرد. او اکنون 31 سال دارد.

نگاهی به سرنوشت عجیب برخی بازیکنان پرسپولیس

پیام صادقیان

تا حالا از او شنیده اید؟ هیچ یک از آهنگ های عزاداری برای ستاره سوخته فوتبال ایران در دهه 90 به جایی نرسید و همین طور خواهد بود. بنابراین ، اول از همه ، ما از نوشتن یک فوتبالیست که با ناصر محمدخانی مقایسه می شود خسته نشده ایم ، اما در پایان ، تمام شکوه فوتبال او تبدیل به یک گل زیبا از هلاطباری در انزلی شد! متأسفانه ، این پیام اکنون فقط 28 سال دارد.

محسن مسلم

وقتی از کلمه “سیاه چاله” در عنوان استفاده می شود ، نام بازیکن فعلی تیم افتخار سپاهان نباید در این لیست قرار بگیرد ، اما نام محسن مسلمان بهتر از هر کسی می داند که نام او فقط عضو سپاهان است و نه خودش! با گذشت کمتر از 200 دقیقه از بازی ، همه موفقیت محسن از یک سال و نیم در سپاهان به دست می آید. سپاهان! به عنوان یکی از دوستان غار پیام صادقیان ، مسلمان کمی باهوش تر و روشن تر از او بود ، اما این واقعاً تمام حقوق او نبود. هافبک 29 ساله ای که دید دیدنی و پاس های طلایی زیادی دارد ، حالا باید یک بازیکن پایدار برای تیم ملی باشد ، نه یک عضو تشریفاتی سپاها و نه گرانترین تماشاگر در لیگ برتر!

حمیدرضا علی عسکری

کمتر کسی عقیده دارد برادرزاده رهبر آزادی آزادی امروز تنها 29 سال سن دارد ، اما حمیدرضا علی عسکری یکی از سریعترین بازنشستگان تاریخ فوتبال را زندگی می کرد! وی به مدت 7 سال عضو پرسپولیس بود ، اما قطار این تیم قبل از رسیدن به ایستگاه های مختلف قهرمانی را ترک کرد. راستش را بخواهید ، علی عسکری بازیکن بدی نبود اما تقارن این تیم با بدترین نسل در پرسپولیس باعث شد تقریباً همه با هم بسوزند. در اوایل دهه 1990 ، پرسپولیس چنان ناقص بود که عسکری دائما مجبور به تغییر مواضع شد. همین موضوع فوتبال او را آزار داد ، بنابراین او ابتدا تیم سفید را ترک کرد ، سپس در سن 26 سالگی تقریباً همه چیز برای او انجام شد.

محمد امین آرام

در این شرایط حضور او در این تیم شگفت آورتر از ترک پرسپولیس بود! به عنوان یکی از بهترین مربیان تاریخ پرسپولیس ، برانکو بی سر و صدا یکی از بدترین کسب های زندگی خود را انجام داد و او را مجبور به استفاده از محسن ربیع خواه در موقعیت پشتی خود کرد. البته او در زمین پرسپولیس نبود و در این تیم بازی چندانی نکرد اما این انتخاب اشتباه او را تحت تأثیر قرار داد. این بازیکن قبل از ورود به پرسپولیس حداقل در تیم های لیگ میانی بازیکن مهمی بود اما از آن زمان تاکنون همین بازار او را از دست داد.

افشین اسماعیل زاده

از دیدن این نام تعجب نکنید. در پرسپولیس می توانیم از افرادی مانند الوان زاده ، کارملاچاب یا طاهرخانی به عنوان سمبل استعدادهای غیرقابل دسترسی استفاده کنیم ، اما داستان اسماعیل زاده خاص تر است. او در جام جهانی جوانان بازی کرد و در اوج جوانی قبل از پیوستن به پرسپولیس به لیگ پرتغال منتقل شد تا تجربه کسب کند اما هیچ کدام از اینها برای او کار نکرد. آخرین بازی علی دایی روی نیمکت پرسپولیس شکست 3 بر یک به تراکتورسازی در هفته هفتم از 14 لیگ بود که پس از آن یکی از انتقادات مکرر شهریار در مورد عزیمت محمد نوری و حضور اسماعیل زاده در زمین بود. حقیقت این است که این بازیکن شانس خوبی برای حضور در تیم داشت اما او از آن استفاده نکرد تا در پرتگاه سقوط کند ، از مس کرمان و گیتی پلاسند تا لیگ جمهوری آذربایجان و استقلال جنوبی. مدتی است هیچ حرفی از این بازیکن 27 ساله نگذشته است.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا