فرهنگ و هنر

نویسنده «پایتخت» سراغ سریال ماورایی رفت

نام حسن وارسته در سریال هایی چون پایتخت، دودکش، علی البدل، دیوار به دیوار و بچه مهندس دیده می شود و هم اکنون ساخت و سرپرستی فیلمنامه سریال متعالی «رستگاران» به کارگردانی مسعود را بر عهده دارد. ده نمکی. وی اعلام می کند که نگارش این مجموعه ماورایی رو به اتمام است و پس از اتمام نگارش به زودی وارد مرحله تولید می شود.

وارسته در گفت وگو با سی وی نت، درباره آخرین مرحله نگارش مجموعه تلویزیونی «رستگاران» توضیح داد: نگارش سریال رو به پایان است اما از زمان تولید و پخش و همچنین نشست رسانه ای اطلاعی ندارم. و خود کارگردان تصمیم می گیرد، اما با توجه به اینکه پست کار سریعی است و در اسرع وقت آماده می شود، فکر می کنم سریع وارد تولید شود.

وی گفت: به عنوان تهیه کننده «رستگاران» تا همین اواخر به تنهایی ادامه می دادم تا اینکه اعلام کردند کار را فوری می خواهند، از سه نفر از دوستانم رضا خمسه، محسن پاکدامن و عماد احمدی کمک خواستم تا کار را تمام کنیم. کار را سریع، بیایید آن را آزاد کنیم.

وارسته همچنین درباره همکاری خود با مسعود ده نمکی گفت: آقای ده نمکی به من لطف داشت و باید بارها با هم کار کنیم، اما این اتفاق نیفتاد تا اینکه برای «رستگاران» دور هم جمع شدیم. همیشه وقتی وارد کاری می شوم که دوست دارم و کار خودم است، به همین دلیل «ناجی ها» را قبول دارم. من یک طرح قدیمی به نام «گور بای گور» دارم که مبنای فیلمنامه سریال جدید «رستگاران» قرار گرفت. 0 تا 100 داستان «رستگاران» را خودم اختراع کردم و امیدوارم سریال پرمخاطبی باشد.

نویسنده این فیلم درباره تجربه نوشتن یک سریال ماوراءالطبیعه گفت: تا به حال تجربه نوشتن سریال ماوراء الطبیعه را نداشته ام و همیشه دوست داشتم فضای بالایی داشته باشم. به لطف خدا هر کاری که در تلویزیون نوشته ام محبوب بوده است. «رستگاران» این بار به نظر من پروژه متفاوتی است، امیدوارم در تولید و پخش خوب باشد. این سریال تولیدات زیادی دارد، سعی کردم نگاه جدیدی به بحث ماورایی داشته باشم و فکر می کنم این سریال درباره ژانر ماورایی حرفی برای گفتن دارد.

حسن وارسته در پایان درباره وضعیت این روزهای تلویزیون گفت: امیدوارم تلویزیون به روزهای زیبای خود بازگردد و مخاطب را دوباره پای گیرنده بگذارد. خدا را شکر به نظر می رسد یک اتفاق امیدوارکننده در راه است که امیدوارم در آخرین اتفاق خوب باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا