فرهنگ و هنر

نمایش‌های بین‌المللی «یلدا» ادامه دارد 

“یلدا” ، سومین فیلم بلند سینمایی مسعود بخشی ، اواخر تابستان همزمان با اکران در آلمان در هفت برنامه ملی محبوب به نمایش در می آید.

به گزارش سی وی نت ، شرکت Pyramid International ، شرکت توزیع و بازاریابی فیلم “یلدا” ، سومین فیلم مسعود بخشی ، به تهیه کنندگی علی مصفا اعلام کرد که همزمان استقبال مخاطبان و مردم آلمان از نظر انتقادی ، نمایش “یلدا” هفته گذشته در 40 سینما آغاز شد. این فیلم برای هفته های دوم و سوم افتتاح شده است.

نمایش فیلم طبق اعلامیه تبلیغاتی آن از 4 سپتامبر در فرانسه در سینما لوکسور پاریس آغاز می شود و تا زمان اکران فیلم در 5 اکتبر در شهرهای مختلف و فرانسه.

شب گذشته ، تئاتر یوسف شاهین و سینما لوکسور در پاریس با اولین اکتشاف “یلدا” پر شد.

“یلدا” از 17 تا 27 سپتامبر (27 سپتامبر تا 6 اکتبر) در بخش اصلی جشنواره فیلم فنلاند به نام “جشنواره بین المللی فیلم هلسینکی” و در فیلم “ترس” و تولید جدید فیلم معروف ایتالیا Marco Bloccio (خائن) اهدا خواهد شد.

این فیلم از 4 سپتامبر تا 6 اکتبر (3 تا 16 آنلاین) در سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم ونکوور کانادا ، در بخش “سینمای معاصر جهان” در کنار فیلم جدید کارگردانان به نمایش در می آید. مانند توماس وینتربرگ (دفعه بعد) ، جانی آملیو (همامت). ، آبل فرارا (سیبری) و فرانسوا اوزون (تابستان).

“یلدا” به طور همزمان از 4 سپتامبر تا 4 اکتبر (4 تا 12 آنلاین) در یازدهمین جشنواره بین المللی ادسا نمایش داده می شود ، که طبق وب سایت برنامه بیشترین مخاطب را دارد جشنواره در اوکراین و اروپای شرقی.

این فیلم هنوز در جشنواره فیلم بین المللی بریزبن در استرالیا در گروه اصلی فیلم پذیرفته نشده است.

این جشنواره که از 1 تا 11 اکتبر سال جاری در موزه هنر و سینمای مدرن استرالیا برگزار شد ، یکی از مهمترین جشنواره های هنری و هنری در این کشور است.

فیلم “یلدا” که در سی و چهارمین جشنواره فیلم DC ، قدیمی ترین و بزرگترین جشنواره فیلم واشنگتن (2 تا 11 اکتبر ، 11 تا 21 اکتبر) و چهل و سومین جشنواره فیلم Mill Valley در ایالات متحده به نمایش درآمد. کالیفرنیا (8 اکتبر) 18 اکتبر ، 17 تا 27 اکتبر) و بیستمین جشنواره اسکودتال آریزونا (6-10 نوامبر ، 16-20 نوامبر).

این فیلم داستان مریم کمیجانی است ، دختری به نام که به جرم قتل همسرش به اعدام محکوم شد. شب یلدا ، او را به استودیوی یک برنامه تلویزیونی آوردند تا توسط یکی از فرزندان این زوج ، مونا ضیا ، مورد عفو قرار گیرد ، اما این برنامه و پشت برنامه دو دختر را کنار هم قرار داد. و یک چالش بزرگ برای تصمیم گیری است.

بهناز جعفری ، صدف عسگری ، بابک کریمی ، آرمان درویش ، فرشته حسینی ، فقیهه سلطانی ، فروغ قاجابگلو ، زکیه بهبهانی ، رامونا شاه ، ساغر صباحی ، حسن جودکی ، محمد ساربان ، کمال هاشمی ، ولی الله ریگی ، فرهاد فداکار ، لیلا شفائی میثی ، نسا افرنگه ، مریم خداوردی ، بنفشه غفاری ، بهنام داوری ، سارا ولیانی ، بهرام افشار و حضور فرشته صدر ارفایی بازیگران “یلدا” هستند.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا