فرهنگ و هنر

نشست انتخاباتی اقلیت‌های دینی با تاکید بر ضرورت مشارکت

امروز جلسه عمومی اقلیت های دینی در کلیسای کاتولیک آشور در تهران و با حضور نمایندگان و رهبران مذهبی هموطنان برگزار شد تا اهمیت شرکت در انتخابات 28 ژوئن را توضیح دهد.

به گزارش سی وی نت ، این جلسه در کلیسای کاتولیک آشور در تهران برگزار شد که در آن نمایندگان و رهبران مذهبی جامعه کوچک ما در این جلسه شرکت کردند و در مورد اهمیت شور و شوق مردم در انتخابات ژوئن بحث کردند.

مارنرسای بنیامین ، رهبر مذهبی و اسقف اعظم آشور شرقی آشور گفت: “اعتماد به نفس عمومی و مشارکت عمومی اشکال ، ارزش ها و اصول بسیار مهم بین ملت ها ، اعتماد است.” در بین مردم ، تعهد و مسئولیت ، و روحیه خدمات عمومی و مفهوم هویت جمعی بخشی از سرمایه است که می تواند در این انتخاب ها منعکس شود.

وی افزود: “حضور مردم در كنار رهبران ، رهبران دینی و كارمندان دولت در بسیاری از نقاط ، سرمایه بزرگی است. حضور صندوق های رأی بازتابی از پایتخت و یكی از وقایع مهم است كه این نمایش مهمی از اراده سیاسی مردم و مردم. “به خاطر عقلانیت و نتیجه مطلوب ، انتخابات هدیه ای از طرف خداوند به مردم است تا زندگی خود را ، ایران انجام دهند. این چهل و سه سال را در همه مناطق انجام دهند. تغییر ، مانند راهپیمایی ها و انتخابات ، حضور چشمگیر آنها این کار را کرده اند و می کنند ، و با این کار آنها دعوت رئیس وزیر تغییر ، مردم را پذیرفته و از پدر ایران ، رهبر معظم انقلاب حمایت کرده اند.

مارنرسای بنیامین گفت: “مردم به سیستم ، تغییر و رهبران وفادارند ، اینها باید احترام گذاشته شوند ، آنها باید زندگی مرفهی داشته باشند و جوانان آن باید در خانواده ها کار کنند ، مردان و زنان باید دارای عزت باشند.”

وی با تأکید بر اینکه افتخار هر ایرانی خواسته همه ما است ، افزود: “من فکر می کنم مردم در کارنامه تغییر یک علامت پذیرفته شده دارند ، اما مقامات باید موضع داشته باشند ، آنها کمک خواهند خواست. و ایمان مقامات مهم هستند زیرا دین در قانون اساسی ما وجود دارد. “خدا.

اسقف اعظم كلیسای آشور افزود: “دولتها باید به مردم اعتماد كنند زیرا ما خارجی نیستیم و اهل دنیا هستیم. شخص مهم است كه مدیر و با دانش باشد.

در ادامه جلسه ، خاخام حمامی لاله زار – مرجع دینی کلیمیان ایران – گفت: “در روزهای آینده ، ما یک رویداد بزرگ ، یعنی انتخاب رئیس جمهور پیش رو داریم. یکی از مشکلات بسیاری که نیاز به مشکلات زیادی دارد نماز علاوه بر دعا برای این مهم ، باید سعی کنیم هدف صحیح را انتخاب کنیم.

وی افزود: “هر كارمندی به عنوان رئیس جمهور از حمایت مردم و رأیی كه به وی داده می شود برخوردار است. چه بخواهیم و چه نخواهیم سرپرست منصوب می شود اما ما به این موضوع علاقه نداریم. این اولین ظلم است. ظلم و ستم خود ما و دیگران. گنجاندن هر دین و اعتقادی حق انتخاب یک مذهب درست را دارد. اقلیت ، همراه با همه ایرانیان ، همیشه در این مکان خوشبختی نشان می دهند. در این زمان ، من از همه همکارانم می خواهم از همشهریان خود بیشتر از زمانی حمایت کنید که دشمن می خواهد مانع پیشرفت ما شود. آنها با ایمان و تلاش راهی به مرحله بعدی پیدا می کنند. برای پیشرفت ، هدف دشمن دلسرد کردن مردم است ، بنابراین ما باید بهترین ها را داشته باشیم گزینه مشتاقانه و متفکر بودن باشد تا این یک زمینه مهم برای افتخار یک ایران واقعی شود.

در ادامه جلسه علی علیپور معاون امور دینی مجمع عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: “اهمیت مسائل و مشارکت در انتخابات پوشیده نیست. از نظر همه ، این افراد بیش از 40 نفر دارند سالها تجربه در انتخابات ، بنابراین این مسئله آنها متقاعد شده اند كه میزان مشاركت در انتخابات ریاست جمهوری این است كه ، ایرانیان به خوبی از این نیاز آگاه هستند و شركت در آن را شبیه خدمات ملی و وظایف خود می دانند.

وی افزود: “کسانی که سعی در دلسردی مردم خارج از کشور دارند ، تنها امید آنها این است که ملت ایران در انتخابات شرکت نکند یا در آن شرکت نکند خوب نیست ؛ به نظر می رسد زندگی سیاسی آنها به این بستگی دارد که مردم سیستم خود را هدر دهند ، اما آنها ایده را دفن می كنند .اگر شخصی با خانواده مشكلی داشته باشد اجازه نمی دهد كه ملاقات كننده وارد خانه شود. اما آنها باید بدانند كه بسیاری از آنها خون پاكی را در زیر درختان بزرگی از نظام مقدس اسلامی ریخته اند جمهوری ایران ، آنها نمی توانند به ریشه های این درخت بزرگ ، حتی هشتگ های کوچک در شبکه های اجتماعی و برنامه های تلویزیونی آسیب برسانند.

روحانی اردشیر خورشیدیان – رئیس شورای روحانیت تهران – نیز در این نشست به سی وی نت گفت: روابط ملی با مقامات منتخب ممکن است. آنها باید بیشتر از سایر بازیگران سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی پشتیبانی كنند كه در سیستم حقوقی به آنها كمك می شود. بیش از این می تواند به این رهبران كمك كند تا جوامع خود را به سمت غرور سوق دهند. این مسئولیت جامعه و جامعه ما است.

در پایان جلسه ، بیانیه “از مقامات و روحانیون پیروان دین اسلام در ایران توسط حزب خود دعوت به شرکت فعال در انتخابات ریاست جمهوری. سیزدهم ایران” خوانده شد و رهبران مذهبی حاضر در جلسه وی را تلاوت کرد .

به گزارش سی وی نت ، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

“ما پیروان آیین ایرانی ، همیشه و در هماهنگی با افراد ملت بزرگ ایران و در پی انتخاب رهبر خود ، در قلب مردم کار خود را انجام داده و می دهیم. همکاران و فرهیختگان میهن عزیزمان را دعوت می کند تا با حضور پرشور در سیزدهمین دوره انتخابات جمهوری اسلامی ایران در سال 1400 هجری قمری و انتخاب یک محقق خوب مانند گذشته ، وظایف خود را به طور مثر انجام دهند و یک ایرانی سربلند و مرفه بسازند. “بگذارید کشورشان متحد و با شکوه باشد ، به اشتراک بگذارید.”

انتهای پیام

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا