حوادث

نجات ٨٠ نفر از آتش سوزی یک مجتمع اداری-تجاری

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهر تهران گفت: حدود سه نفر از شعله های آتش در مرکز کنترل و بازرگانی نجات یافتند.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با سی وی نت بیانیه: ساعت 15:55 امروز یک مرکز تجاری به نشانی خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه پارک وی، خیابان فیاضی، خروجی بزرگراه مدرس، کوچه نیلوفر غربی، طبقه پانزدهم آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به وقوع پیوست. بلافاصله به آتش نشانی و خودروی حامل ماسک تنفسی و نردبان هیدرولیک اعزام شد.

وی گفت: این آتش سوزی یک ساختمان سه طبقه با هفت طبقه و شش زیرزمین بوده است. وقتی نیروها رسیدند، در طبقه سوم سطل زباله نزدیک کانال و بالای ساختمان آتش سوزی رخ داد.

ملکی ادامه داد: با رسیدن آتش نشانان به محل، دود زیادی از کانال به طبقه همکف رفت، به طوری که دود زیادی از ورودی ساختمان خارج می شد. اگرچه افراد زیادی در ساختمان گیر افتاده اند، اما آتش نشانان با استفاده از سیستم های عامل به گروه های زیادی تقسیم می شوند. چند نفر از اعضای تیم برای اطفای حریق وارد ساختمان شدند و چندین تیم برای نجات افراد بازداشت شده وارد ساختمان شدند.

وی افزود: گروهی از آتش نشانان با حضور در سه طبقه ناسالم با دستگاه تنفسی اقدام به اطفای حریق کردند، حتی با خارج کردن سیلندر گاز در حال سوختن، وجود این دیگ های آب گرم وضعیت را به شدت وخیم می کند.

ملکی افزود: در نهایت حدود 5 زن و مرد از منزل بیرون آورده شدند. حال عمومی این افراد خوب است.

وی در پایان گفت: یکی از آتش نشانان مصدوم شد اما با تلاش موثر آتش نشانان از گسترش آتش جلوگیری شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا