جامعه و خانواده

نجات شهروندان دچار ایست قلبی با دستگاه‌های الکترو شوک خودکار در محل‌های پرتردد

رئیس سازمان مدیریت اورژانس تهران گفت: برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان در این مناطق سخت کوشی و در هنگام ابتلا به بیماری قلبی و نارسایی تنفسی ، می توان از دستگاه های الکتروشوک اتوماتیک استفاده کرد.

در مصاحبه سی وی نت ، دکتر پیمان صابریان در مورد اینکه آیا اورژانس آمبولانس به خوبی آماده شده در این زمان؟ وی گفت: یک حادثه رانندگی وسیله مهمی دارد.

وی ادامه داد: از آنجا که افراد در مدت زمان کوتاهی به بیمارستان ها منتقل می شوند ، حتی اگر تجهیزات دیگری مانند سونوگرافی و … در آمبولانس ها داشته باشیم ، بسیار مفید است.

صابریان برای ارتقا an وضعیت اضطراری چه می توانید انجام دهید؟ وی گفت: “ما می توانیم از تجهیزات و آمبولانس های موجود استفاده كنیم و نوع جدیدی از دید وجود دارد.”

رئیس مرکز اورژانس تهران ادامه داد: به منظور خدمات رسانی م effectivelyثر به شهروندان ، می توان از تجهیزات الکتریکی خودکار در مناطق پرتردد از جمله راه آهن ، مناطق تجاری ، فرودگاه ها و … استفاده کرد. همه اینها مشاغل دیگر را در دسترس قرار می دهد.

صابریان در مورد دستگاه های الکترونیکی گفت: هنگامی که توسط قلب و نفس کشیده می شود ، یکی از خودکارترین دستگاه های الکترونیکی است. این دستگاه با بررسی وضعیت شخص ، دستور می دهد در صورت لزوم از دکمه شوک استفاده کنید.

وی افزود: “افرادی که حدود 2 تا 3 سال سن دارند و می توانند از قوانین این دستگاه پیروی کنند ، می توانند از آن استفاده کنند و استفاده از این برنامه می تواند جان افراد را نجات دهد.”

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا