ورزش

نبود بازی‌ تدارکاتی درد مشترک ورزش ایران است/از وقتی به بسکتبال آمدم فقط وعده سالن دادند

به گزارش شفاف، حامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال ایران پس از بازی تدارکاتی تیم ملی در تیم ب توضیح داد: بعد از دو هفته تمرین، اولین بازی تدارکاتی ما بود، در نیمه اول توافقی صورت نگرفت. اما در نیمه دوم بهتر شدیم، بازی را به خوبی ادامه دادیم، با این وجود به آینده نگاه خواهیم کرد و با تلاش بهتر خواهیم شد.

وی درباره نقاط ضعف پنج پست نیز گفت: در پنج مورد یکی دو بازیکن خوب و با استعداد داریم اما کوچک هستند و به آنها فرصت می دهیم. با این وجود، این پایان بسکتبال ما است و ما به آینده نگاه خواهیم کرد. مربیان هم می خواهند به جوانان میدان بدهند، ورزشکاران خوبی هستند اما ما به آینده نگاه می کنیم و بیشتر از قد بلندترها تلاش می کنیم تا جایگاه پنجم خوبی پیدا کنیم.

او گفت: هر چه بیشتر بازی کنیم بهتر است. عدم بازی تدارکاتی واقعا همین بازی را خراب می کند اما شرایط این است که بازی کنسل شده یا تیم خارجی به ایران نیامده است. شرایط سخت است اما باید درک کنیم. ما باید سخت تلاش کنیم تا به نتیجه برسیم.

وی ادامه داد: همه تمرینات با بازی تدارکاتی مشکل دارند و این معمولا دردسر است نه فوتبال و بسکتبال. ما مشکلات مالی داریم و کار سختی است. خوشبختانه الان ارتش صربستان داریم که منحل نشده و از هر چیزی بهتر است.

حدادی همچنین درباره کار فنی سعید ارمغانی به عنوان سرمربی اظهار داشت: هنوز برای صحبت در مورد آقای ارمغانی زود است. او مربی ای است که 20 سال است خارج از ایران است و برای تحقق آرزوها و دانش خود وقت می گذارد. ما باید به آنها فرصت دهیم تا از دانش خود استفاده کنند.

اسطوره بسکتبال ایران در مورد مصدومیت خود نیز اظهار داشت: با تلاش پزشکان و پرستاران یک کشور، ستون فقرات کمرم بهبود یافته و خدا را شکر در وضعیت پایداری هستم. من به مینی بازی برمی گردم. در مجموع از شرایطم راضی هستم و در مسیر درستی حرکت می کنم. فعلا دردی نمی بینم اما اگر خدا بخواهد از هفته آینده فشار تمرینات را بیشتر می کنم تا به مسابقات بعدی برسم.

وی در خصوص وضعیت وخیم سالن آزادی گفت: ما یک سالن داریم و اکنون خواهید دید که همه اعضای ما در اینجا مشغول به کار هستند. از زمانی که به بسکتبال آمدم وعده های زیادی برای تمرین خوب بسکتبال در مرکز شهر داده شد اما این اتفاق نیفتاد. ما باید این سالن و روشنایی آن را 24 ساعته درک کنیم. کف باید تعمیر شود و ما باید به این سخنان توجه کنیم.

حدادی همچنین درباره قراردادش برای یک دوره دیگر با تیم سیچوان چین توضیح داد: سه سال و نیم جداگانه کار کردم و مصدومیت به خاطر همین موضوع بود. شرایط در چین سخت بود اما بعد از بازی فکر می کردم بهترین تصمیم را خواهم گرفت.

دکمه بازگشت به بالا