ورزش

می‌خواستند پرسپولیس را از پا دربیاورند

از شفاف ، بخشی از گفتگوی یحیی گل محمدی با خبرنگار روزنامه انسان ها در زیر می توانید بخوانید:

– باید از بازیکنان پرسپولیس که در آن شرایط سخت جان باختند تشکر کنم. با این حال ، شرایط در هند و استرس ناشی از بیماری کرونا ویروس قلب کار را بسیار دشوار کرد. از طرف دیگر ، دما و رطوبت هوا واقعاً تحریک کننده است و رطوبت هوا به 82 درصد رسیده است. بچه های بچه ها توانستند آن مشکلات را به خوبی حل کنند و همچنین تا آخرین بازی دیگر جنگ را متوقف کردند ، که بسیار مفید بود.

– نقش ورزشکاران از من و همکارانم مهمتر است. مقاومت در برابر فشار بازی و شرایط هند دشوار است … من باید از تیم کادر فنی بخاطر تعهد بالا تشکر کنم.

– درست نیست که بگوییم سطح بازی پایین آمده است. هرکسی که نگاهش به آن بخورد ، می خواهد آن را امتحان کند. استقلال تاجیکستان نیز یک تیم بدون شکست است که از نظر اندازه رشد کرده است و این نشان می دهد که همه ملت ها به دنبال پیشرفت هستند.

– طراحی و موقعیت بازی به گونه ای است که تا لحظه آخر هیچ چیز واقعاً مشخص نیست و برخی عوامل کوچک سرنوشت بازی را رقم زده اند. الدحیل و السد هم تیمی های خوبی بودند که حذف شدند و این سختی بازی را ثابت کرد ، حتی اگر پاختاکور پیشرفتی نداشت.

– در حال حاضر ، من توصیف کاملی از این تیم ندارم ، زیرا نمی توانستم بازی استقلال تاجیکستان را تماشا کنم ، اما قطعاً بازی خوبی بود و همانطور که تیم اول این تیم صعود کرد و 4 گل برابر ال- برد هلال ما امکانات این تیم را بررسی خواهیم کرد و فکر می کنم بازی در تاجیکستان نیز برای تیم ما یک چالش باشد زیرا بدیهی است که زمین چمن ورزشگاه آنها یک چالش است. اکنون برای این فصل زمان باقی مانده است و ما باید روی لیگ برتر ، جام حذفی و سوپرجام تمرکز کنیم.

– ما نشان داده ایم که تیم خوبی هستیم و یکی از نقاط قوت آسیا هستیم ، اما می دانیم که برای پیروزی در مسابقات سخت تلاش می کنیم. ما سعی خواهیم کرد که ابتدا این بازیکنان را حفظ کنیم و این بسیار مهم است زیرا تیم قطری برای جذب برخی از بازیکنان ما مخفی شده است.

– این داستان بازار گرمی نیست اما آنها پیشنهادات خوبی نیز دارند. بازیکنان خوبی داریم که باید آنها را امتحان کنیم.

– بدیهی است که این شرکت برخی کارها را انجام داده است ، اما بسته شدن بازی نیز منجر به تأخیر در این امر شده است. ما فرصتی برای گفتگو با آنها داشتیم اما امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد. تکنسین ها و بازیکنان می خواهند بازیکنان آنجا باشند ، سران باشگاه سخت در این راه کار می کنند.

– شاید در قلب ما افرادی وجود داشته باشند. ما هنوز بازیکنی بازی نکرده ایم ، اما باید به فکر هم تیمی باشیم. ما تا اواسط ماه آگوست درگیر بازی لیگ برتر هستیم و پس از آن در ماه سپتامبر به لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهیم کرد. ما از ژوئن 1999 بدون وقفه بازی می کنیم و تمرین می کنیم ، با وقفه هایی که 3 یا 4 روز در اختیار داریم. البته این نوع برنامه ریزی فقط برای پرسپولیس است و تعطیلات خوبی نداریم ، اما برای تیم دیگر ، شرایط را برای 2 تا 3 هفته به حالت استراحت درآورده بود.این برنامه برای پرسپولیس وحشتناک بود و همچنین راهی که آنها می خواستند پرسپولیس را برانداز کنند اما آنها نتوانستند.

– معتقدم بازی به درستی انجام می شود تا برنده بازی مشخص شود. برای یک تیم تمرین و رقابت خوب نیست اما تیم دیگر به خوبی استراحت می کند. همه همچنین دیدند که چگونه پرسپولیس به شکل فشار وارد بازی مدرن شد. آنچه ما و هواداران پرسپولیس می خواهیم این است که عدالت را رعایت کنیم.

– در فوتبال همه چیز به علم و اصول مربوط است … آیا ممکن است تیمی قبل از انجام یک بازی خارق العاده این وضعیت را برطرف کند؟ ما به ایران برگشتیم و بلافاصله از هم جدا شدیم. ما بهبود نیافته ایم و بازیکنان نمی توانند به خانه خود بروند. در این شرایط به هیچ وجه نمی توانید بازی کنید … آرزوی بزرگی نیست که آنها تمایزی بین تیم ها قائل نشوند.

– در دور اول ، این تیم موافقت کرد که درخواست استقلال و دیدار دو تیم قبل از دربی برابر باشد. اگر به خاطر بیاورید ، ما با سپاهان و نساجی بازی کردیم و استقلال فهمید که در این صورت بیش از 20 روز از انجام بازی می گذرد. به همین دلیل او می خواست دیگر این بازی انجام نشود.

– ما بازی به بازی پیش می رویم و سعی می کنیم با پیروزی مسابقه را خوشحال کنیم. ما انتظار داریم عدالت از این طریق اجرا شود.

– من از هر 4 تیم نیمه نهایی لیگ قهرمانان نفرت دارم! فکر نمی کنم این 4 تیم در نیمه نهایی حضور داشته باشند ، اما من منچسترسیتی را به عنوان برنده در بین آنها انتخاب می کنم.

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا