ورزش

میثم دلخانی قهرمان جهان شد

به گزارش شفاف ، در پی 3 رویداد آخر مسابقات جهانی 2021 که در اسلو نروژ برگزار شد ، میثم دلخانی نماینده ایران با وزن 63 کیلوگرم در فینال به ورزشگاه رفت. علیه لری ابولادزه از گرجستان.

نیمه اول این مبارزه با نتیجه 3 بر 1 با حمایت میثم دلخانی به پایان رسید.

دلخانی در دور نخست در رقابتهای 63 کیلوگرمی که روز گذشته (شنبه) برگزار شد ، استراحت کرد و در دیدار دوم مقابل لنور تمیروف دارنده مدال برنز با نتیجه 9 بر صفر دنیز مانیکه آلمان را شکست داد. از اوکراین 3 بر 3 پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. او این بار مقابل تاله ممدوف دارنده مدال نقره و نقره اروپا از آذربایجان به روی تشک رفت و در نهایت در کمتر از دو دقیقه در نتیجه 9 بر صفر به برتری رسید و سرانجام رسید.

محمدرضا گرایی ، دارنده مدال طلای بازی های توکیو ، آخرین کشتی گیر ایرانی است که در این ماده شرکت می کند و تا دقایقی دیگر برای کسب مدال طلای خود با عبدالله اف از روسیه رقابت می کند.

پیش از این محمد هادی سروی در سال 1997 و علی اکبر یوسفی صاحب مدال طلا ، محمدعلی گرایی در 77 و پژمان پشتام در وزن 82 کیلوگرم نیز مدال برنز ، محمدرضا مختاری در وزن 72 کیلوگرم و سجاد عباسپور در 55 روز دوشنبه را کسب کردند. ، مهرداد مردانی در 60 و رامین طاهری در وزن 87 کیلوگرم نیز از مسابقات خارج شدند.

نایب قهرمان ایران در این رقابت ها مشخص شد و روسیه نیز قهرمان جام جهانی شده است.

دکمه بازگشت به بالا