کسب و کار ایرانی

مهم ترین ویژگی سرور مجازی ایران چیست؟

وقتی از سرور مجازی ایران حرف می‌زنیم، منظورمان سرور مجازی است که موقعیت مکانی آن داخل ایران قرار دارد. یعنی لوکیشن هارد، رم، مادربرد، منبع تغذیه و کارت شبکه در ایران بوده و قیمت مناسب‌تری نسبت به سرور اختصاصی دارد. سرور مجازی ایران را به کسب‌وکارهای دارای مشتریان ایرانی، پیشنهاد می‌کنیم. اگر در ابتدای راه‌اندازی کسب‌وکارتان هستید و اطمینان دارید که پس از مدتی کوتاه بازدید شما بالا می‌رود، استفاده از سرور مجازی VPS ایران به جای هاست اشتراکی، بهترین تصمیم است. در ادامه، به مهم ترین ویژگی سرور مجازی ایران اشاره می‌کنیم:

مهم ترین ویژگی سرور مجازی ایران

ویژگی های سرور مجازی ایران، مرزبندی دقیقی از کارایی آن را ارائه می‌دهد. بعد از بررسی و برآورد نیازهای سایت خود، در صورتی که در مورد انتخاب سرور مجازی ایران مطمئن هستید، بهتر است در مورد ویژگی‌های سرور مجازی VPS ایران اطلاعاتی داشته باشید. در غیر این صورت، در مورد منابع مورد نیاز سایت یا اپلیکیشن خود از توسعه‌دهنده وب یا شرکت هاستینگ مشاوره بگیرید.

سرعت سرور مجازی ایران

سرعت دسترسی بالا برای کاربران ایرانی، مهم‌ترین ویژگی سرور مجازی ایران است. همانطور که اشاره کردیم، سرور مجازی ایران در موقعیت مکانی ایران قرار دارد و به دلیل نزدیکی دیتاسنتر با مخاطبان، سرعت بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. پینگ بسیار پایین سرور مجازی ایران برای مخاطبان ایرانی، روی سئوی سایت شما تاثیر مثبت داشته و تجربه کاربری بسیار خوبی بر جای می‌گذارد.

آپتایم سرور مجازی ایران

یکی از اولین راهنمایی‌های سازنده برای انتخاب سرور، در نظر گرفتن مقدار آپتایم است. سرورهایی که آپتایم ۹۹.۹ درصد در ماه دارند، پایداری بیشتری دارند و احتمال قطعی آن‌ها کمتر است. اگر تجربه استفاده از سرورهای با آپتایم پایین را داشته باشید، می‌دانید که این رویداد آزاردهنده روی تجربه مشتریان تاثیر منفی داشته و آن‌ها را از مراجعه دوباره به سایت شما ناامید می‌کند.

قابلیت سفارشی سازی

اگر می‌خواهید اجازه نصب نرم افزار و یا تغییر در سیستم‌عامل دست خودتان باشد، به جای هاست اشتراکی از سرور مجازی ایران استفاده کنید. نصب نرم‌افزارهای مختلف خصوصاً آنتی ویروس‌ها، به محبوبیت سرورهای مجازی ایران منتهی شده‌اند. در واقع برای مدیریت این سرور، حرف حرف شما است.

ترافیک نیم‌بهای داخلی

با سرور مجازی ایرانی، این امکان برای شما فراهم شده تا از ترافیک نیم بهای داخلی استفاده کنید. کافی است IP سرور خود را به نهادهای مربوطه تحویل دهید تا به همین راحتی، کاربران شما از مزیت ترافیک نیم‌بها بهره‌مند شوند. اولین قاعده برای استفاده از مزایای ترافیک 50 درصدی، میزبانی وبسایت شما در ایران است. این ویژگی باعث شده رتبه بسیاری از سایت‌ها بالا برود و تاثیرات مثبتی در سئوی آن‌ها پدیدار شود.

امنیت و اعتبار سرور مجازی ایران

قبل از هر چیز، بد نیست اشاره کنیم که از لحاظ فنی، سرورهای مجازی VPS امنیت بی‌نقصی دارند. با این حال با انتخاب سرور مجازی ایران، تحریم‌ها هیچ تاثیر منفی روی عملکرد سرور شما نمی‌گذارد. همچنین پشتیبانی 24 ساعته شرکت‌های هاستینگ معتبر، به شما اطمینان خاطر می‌دهند که در هر ساعت از شبانه‌روز و در صورت بروز هرگونه مشکل، در کنار شما خواهند بود.

مانیتورینگ امنیت سرور

یک ارائه‌دهنده سرور مجازی خوب در ایران، خیال شما را از بابت حملات سایبری، بدافزارها، هکرها و حملات  DDOSراحت می‌کند. شبکه، سخت‌افزار و نرم‌افزار سرور مجازی شما به صورت دائم و با دقت بالا توسط کارشناسان زیر نظر گرفته می‌شود تا احتمال بروز هرگونه مشکل امنیتی، به صفر برسد.

قیمت مقرون به صرفه

یکی از مهمترین ویژگی‌های سرور مجازی ایران که مورد توجه صاحبان کسب‌وکار قرار گرفته، قیمت مناسب آن در برابر مزایایش است. در واقع سرور مجازی VPS ایران هزینه بیشتری نسبت به هاست اشتراکی دارد و از سرور اختصاصی ارزان‌تر است. با این حال، با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد، قیمت مناسب‌تری نسبت به سرور اختصاصی دارد.

نتیجه نهایی

در این محتوا توضیح دادیم که ویژگی های مهم سرور مجازی ایران چیست و چه تاثیری روی کسب‌وکار اینترنتی شما دارد. اگر بازدیدکنندگان سایت شما همگی ایرانی هستند، بهتر است سرور مجازی ایران را انتخاب کنید. قیمت مناسب، آپتایم بالا، امکانات درخور توجه و تامین دقیق امنیت باعث می‌شود که VPS علاوه‌بر صرفه اقتصادی، پرفورمنس مورد انتظار شما را تامین کند.

منبع:خبر فارسی

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا