فرهنگ و هنر

مهدی آزادی پس از دریافت جایزه “کمراایمج” چه گفت؟

برنده جایزه اول در رده کتاب برنامه “تصویر دوربین” گفت: “فیلمسازان ایرانی باید بدانند که در کارشان شناخت زیبایی شناختی و دقیق فیلم مهمتر از برنامه ها و سیستم ها. ”

روز گذشته ، مهدی آزادی برای رمان “اسب با خون بیشتر از انسان” برنده “جایزه قورباغه طلایی” شد.

داستان “اسب با خون بیشتر از انسان” در مورد یک زوج آذری است که تهران را ترک کرده و در مرزهای ترکیه به سرزمین زیبای خود بازگشتند ، اما امیدهای آنها برای یافتن آرامش و تعطیلات ناکام ماند. آنها کشف کردند که شهرشان به یک ورودی مخفی به اروپا تبدیل شده است و همه کسانی که می دانستند تحت تأثیر قرار گرفته اند.

فیلم دوربین یکی از بازی های ویدیویی مورد حمایت جوایز آکادمی اسکار است و در صورت برنده شدن در یک جایزه بزرگ در گروه بهترین مستند این فیلم ، هر لیست کوتاه می تواند در یکی از جوایز اسکار شرکت کند. .

در مصاحبه سی وی نت ، ابن فیلمدگر ، که نشان می دهد نمایشگاه جشنواره Camerimage در نقاشی است ، گفت: “بسیاری از مردم فکر می کنند که نقاشی فقط یک کار هنری است ، در حالی که نقاشی یک کار خاص فوق العاده است گرچه خود هنر است. ” است.

آزادی ادامه داد: من خودم سالهاست که روی سینما تمرکز کرده ام ، اما اکنون بازی های ویدیویی در دنیا جایگاهی دارند و هر پروژه ای نمی تواند به عنوان روزنامه ظاهر شود. زیرا باید مجموعه ای از تحقیق و تجزیه و تحلیل و فیلم و صوت و غیره باشد. امروزه ، یکی از مهمترین ویژگی های یک بازی ویدیویی ، تجزیه و تحلیل کامل است ، سایر ویژگی ها مانند کارگردانی ، طراحی یا ضبط صدا در دسته های دیگر قرار می گیرد. تشخیص این فیلم نیز همین شرایط را دارد و عملکرد دوربین ضبط دقیق آنالیز است. البته این فقط برای بازی های ویدیویی نیست ، بلکه در فیلم های داستانی نیز ثبت دقیق واقعه و استقبال صحیح از داستان بسیار مهم و بسیار مهم است.

وی گفت: در این فیلم سعی کردم آهنگسازی ، نوشتن و فضایی را در فیلم قرار دهم اما اکنون این هدیه می تواند انگیزه زیادی به بازیگران محلی ما بدهد. زیرا شرکت کنندگان در جشنواره از تکنیک ها و تکنیک های با کیفیت بالا استفاده می کردند. اما اگرچه این برنامه ها مهم هستند ، اما من معتقدم که به اندازه یک فیلمبردار زیبا در درک این فیلم مفید نیست.

آزادی که کارگردانی فیلم “سایه های بی آفتاب” مهرداد اسکویی را برعهده داشت ، نتیجه گیری می کند: “در حال حاضر مشهورترین فیلم ایرانی در جهان مهرداد اسکویی است که آخرین فیلمش را برای او ساختم ، می خواهم توضیح دهم که من از تجربه او استفاده می کنم. ” من همچنین از بودن در کنار او چیزهای زیادی آموختم.

مهدی آزادی اخیراً تعدادی مقاله دیگر نیز برای بررسی در جشنواره حقیقت منتشر کرده است.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا